پخش سری جدید «کافه فیلم» با حضور ضیاءالدین دری



  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,برنامه  کافه فیلم
سری جدید برنامه «کافه فیلم» از امشب با اجرای اکبر نبوی و با حضور ضیاءالدین دری به روی آنتن می‌رود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، پس از اتمام پخش دو سری از برنامه کافه فیلم با اجرای محمد صادقی و امید روحانی، سری سوم این برنامه از شامگاه پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه)، به تهیه کنندگی سعید بشیری و اجرای اکبر نبوی، منتقد و نویسنده سینمایی به روی آنتن می‌رود.

 

در نخستین قسمت از  سری جدید برنامه،  سید ضیاءالدین دری مهمان برنامه است و درباره فیلم «سینما سینماست» این کارگردان سینما وتلویزیون گفتوگو خواهد شد.

 

فیلم «سینما سینماست» به کارگردانی، نویسندگی وتهیه کنندگی ضیاء الدین دری در سال ۱۳۷۵ ساخته شده و پیش از بخش گفت و گوی کافه فیلم پخش خواهد شد.

 

 داستان این فیلم درباره  یک کارگردان سینما با بازی رضا کیانیان است. او بعد از جست و جوی بسیار ماندانا را برای ایفای نقش اول فیلم خود در نظر می‌گیرد؛ اما خانواده ماندانا با بازی او در فیلم مخالف هستند و این مخالفت‌ها ماجراهایی می‌آفریند.

 

رضا کیانیان، مریم مقدم، یاسمین ملک‌نصر، بهناز جعفری، کوروش تهامی، محمدرضا شریفی‌نیا و...از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

سری سوم برنامه «کافه فیلم»  به کارگردانی عباس یوسفیان پنجشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۱:۰۰ به روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و  تکرار آن ساعت‌های ۵ صبح و ۱۳ روز بعد خواهدبود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------