گریم در تلویزیون حساسیت هایی را می طلبد/ فضای «گلشیفته» مفرح است



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,گلشیفته
طراح گریم سریال «گلشیفته» با اشاره به ویژگی های گریم این مجموعه بیان کرد که چهره پردازی در مدیوم تلویزیون سختی هایی دارد و حساسیت هایی را می طلبد. 

فاطمه کمالی گریمور و طراح گریم سریال «گلشیفته» که این روزها به کارگردانی بهروز شعیبی برای شبکه نمایش خانگی در حال ساخت است به خبرنگار مهر گفت: سریال «گلشیفته» کاری رئال است و فضای مفرحی دارد و بازیگران زیادی هم در آن مشغول به کار هستند.  

 

وی درباره گریم این سریال با توجه به فضای آن بیان کرد: فضای گریم در این کار سختی چندانی ندارد ولی به هر حال شخصیت ها از چهره پردازی برخوردارند و ما سعی می کنیم اول شخصیت پردازی داشته باشیم و بعد به سراغ گریم برویم.

 

کمالی در پاسخ به سوالی درباره گریم های تلویزیونی و سختی هایی که در این مدیوم وجود دارد، بیان کرد: کار در تلویزیون سخت است و حساسیت های زیادی را می طلبد. من در سریال «پرده نشین» که چند سال پیش به کارگردانی بهروز شعیبی از شبکه یک پخش شد گریم هر یک از شخصیت ها را تست می زدم و بعد از تایید شدن، آنها را عملی می کردم.

 

وی درباره مصنوعی بود و کاریکاتوری شدن بعضی از گریم ها عنوان کرد: در بسیاری از کارها این اتفاق افتاده است و می توانید ببینید گریمی خوب از آب درنیامده است با این حال من این خصوصیت را دارم که باید خودم را جای گریمور بگذارم تا متوجه شوم او چگونه کار کرده و تحت چه شرایطی بوده است اما در عین حال موافقم که بسیاری از گریم های تلویزیونی می تواند بهتر باشد و نیست.  

 

این چهره پرداز سینما و تلویزیون در پایان بیان کرد: یکی از مشکلات خوب نبودن گریم ها این است که طراح در ابتدای کار گریم ها را طراحی کرده و بعد دیگر شما او را نمی بینید درحالیکه طراح چهره پردازی از ابتدا تا انتها باید پای کار باشد و سکانس به سکانس همراه با گریمور جلو برود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------