همبازی شدن ستاره‌های «من پیش از تو» و «۵۰ طیف»



  اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی ,دورنان و کلافین
دو بازیگر مرد اصلی فیلم‌های پرفروش «من پیش از تو» و «۵۰ طیف خاکستری» در فیلمی به نام «منطقه مرزی» کنار هم قرار می‌گیرند. 

به گزارش ایسنا، «اسکرین دیلی» نوشت: «جیمی دورنان» بازیگر مجموعه فیلم‌های «۵۰ طیف خاکستری»، در تریلری اکشن به نام «منطقه مرزی» نقش مقابل «سم کلافین» بازیگر مرد فیلم اقتباسی «من پیش از تو» را ایفا می‌کند.

 

«برایان کرک» که سریال‌هایی چون «بازی تاج و تخت» و «لوتر» را در کارنامه‌اش دارد، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. گفته می‌شود «منطقه مرزی» که در دهه ۱۹۷۰ لندن روایت می‌شود، اثری شبیه به «مخمصه» مایکل مان خواهد بود. حق پخش این پروژه سینمایی هم‌اکنون در بخش بازار دو سالانه برلین عرضه شده است.

 

داستان این فیلم درباره دو مردی است که در جریان درگیری‌های خونین بین ارتش جمهوری ایرلند و دولت بریتانیا، رو در روی هم قرار گرفته‌اند. فیلمبرداری این فیلم از فصل تابستان در لندن و دوبلین آغاز می‌شود.

 

«رونان بنت» نویسنده فیلمنامه این اثر است و تهیه‌کنندگی آن به «کریس کوئن»، «ربکا براون» و «الن مولونی» سپرده شده است.

 

«جیمی دورنان» که با فیلم «۵۰ طیف خاکستری» در نقش مقابل «داکوتا جانسون» به شهرت رسید، در فیلم‌های بعدی این سه‌گانه یعنی «۵۰ طیف تاریک‌تر» و «۵۰ طیف آزادی» هم ایفای نقش کرده. قسمت سوم این فیلم‌ها اخیرا به روی پرده رفته و در اولین روزهای اکران ۱۴۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است.

 

این بازیگر ایرلندی که ۳۵ سال سن دارد، به زودی در فیلم «رابین هود: ریشه‌ها» دوباره روی پرده سینماها ظاهر می‌شود. او اخیرا قرارداد بازی در فیلمی به نام «جنگ خصوصی» را امضا کرده که در آن باید نقش مقابل «رزاموند پایک» را ایفا کند.

 

«کلافین» ۳۱ ساله هم پیش از این در فیلم‌های «پایان سفر»، «بازی بقا» و «دزدان دریایی کارائیب» دیده شده، اخیرا در تریلر روانشناسانه «بلبل» بازی کرده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------