مشکلات حقوقی جناب‌خان برای بازگشت به «خندوانه» حل شد/ آغاز پخش سری جدید از فروردین



  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,جناب‌خان
صاحب امتیاز عروسک جناب خان گفت: طی توافقاتی که با تهیه کننده و مجری برنامه «خندوانه» داشته‌ایم، مشکل حضور عروسک جناب خان در این برنامه حل شده است.

 «سعید سالارزهی» در گفت‌وگو با فارس گفت: چند ماه پیش جلسات متعددی با آقای احمدی تهیه کننده و رامبد جوان مجری برنامه خندوانه داشتیم و خوشبختانه مذاکرات به نتیجه رسیده و حضور جناب خان در برنامه خندوانه قطعی شده است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مراحل و موانع اداری و حقوقی سپری در حال انجام است و با همکاری‌های صورت گرفته حضور جناب خان در این برنامه بلامانع است و دیگر این تصمیم با سازندگان خندوانه است که سری جدید را کی به روی آنتن ببرند و یا به چه نحو از این عروسک در برنامه استفاده کنند. 

 

به گزارش فارس، در حال حاضر سازندگان «خندوانه» در حال انجام مراحل مسابقات خنداننده شو هستند و ۲۰۰ نفر برتر به انتخاب مردم به همراه ۵۵ نفر که داوران انتخاب کردند، مجموعا ۲۵۵ نفر به مرحله بعد رفتند و تا ۱۲ اسفند وقت دارند اگر خواستند یک ویدئوی جدید بفرستند تا وارد مرحله نهایی داوری توسط داوران خندوانه بشوند و در نهایت تا ۱۰۰ نفر برتر را انتخاب کنند. 

 

سری جدید «خندوانه» بناست در فروردین ماه به روی آنتن برود و زمان قطعی آن هنوز اعلام نشده است.

 

سال 94 و در فصل دوم برنامه «خندوانه» به طراحی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی جواد فرحانی، عروسکی بنفش رنگ با نام جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی که از مجموعه نمایش خانگی «کوچه مروارید» آمده بود به یکی از کاراکترهای اصلی این برنامه تبدیل شد.

 

تا جایی که اغلب مخاطبان دیگر خندوانه را به خاطر حضور جناب خان تماشا می کردند. این روند ادامه داشت تا اینکه صاحب اصلی این عروسک به فکر گرفتن حق خود از این عروسک افتاد و طی شکایاتی که از این برنامه داشت، باعث شد تا این عروسک در فصل چهار خندوانه حضور نداشته باشد و در همان زمان تهیه کننده ها درباره مسائل مالی بارها با هم گفت‌وگو کردند، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

 

خندوانه برای اینکه خلاء جناب خان را پر کند، در فصل چهار به سمت چهار عروسک رفت که بازخورد مثبتی از آنها نگرفت و برنامه را با استفاده از شیوه های دیگر ادامه داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------