انتقاد بازیگر زن از جمع‌آوری فالوور با انتشار تصاویر خصوصی



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی, بازیگر سینما
بازیگر سریال «عروس تاریکی» گفت: متاسفم که برخی بازیگران به هر نحوی و با تصاویر خصوصی خود می‌خواهند فالوور جمع کنند و برای آن دست به هر کاری می‌زنند و حتی برای مورد توجه قرار گرفتن فالوور تقلبی می‌خرند. 

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضور خود در فضای مجازی درخصوص انتشار برخی تصاویر خصوصی از سوی برخی بازیگران در صفحه اینستاگرام خود گفت: من تنها یک صفحه در اینستاگرام دارم و سعی می‌کنم در این فضا کمی با مخاطبان نزدیکتر باشم اما این دلیلی نمی‌شود که بخواهم خیلی افراد را در زندگی خصوصی خود شریک کنم.

 

او در همین راستا ادامه داد: فضای مجازی می‌تواند عاملی برای صمیمیت بیشتر بین مخاطبان و هنرمندان شود اما این دلیلی نیست که تصاویری ضد هنجارهای اجتماع در صفحات خود منتشر کنیم. اینکه برخی تصاویری بسیار شخصی از خود در صفحه شان منتشر می کنند اتفاق چندان جالب نیست.

 

بازیگر سریال «عروس تاریکی» درباره به وجود آمدن مشکلات و حواشی در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد: ابتدا به امر من می خواستم بسیار صادقانه در صفحه مجازی خودم با مردم در ارتباط باشم اما متاسفانه بعد از مدتی دچار خود سانسوری شدم چون با کوچک ترین اتفاقات حاشیه های فراوانی برایم ایجاد شد.

 

او با نقد افراد حاشیه ساز در فضای مجازی اضافه کرد: برخی در فضای مجازی از کوچک ترین چیزها برای بازیگران حاشیه می سازند و به همه چیز قرض ورزانه برخورد می کنند. البته این را فراموش نکنیم که ما نباید شعور مخاطب را زیر سوال ببریم و هرچیزی را در شبکه مجازی خود منتشر کنیم.

 

بازیگر سریال «سفر در خانه» در مورد علاقه برخی بازیگران به حاشیه سازی اذعان کرد: برخی از بازیگران فضای مجازی را به سخره گرفته اند و خودشان با برنامه هایی می خواهند با ایجاد حاشیه جذب مخاطب و فالوور داشته باشند.

 

او در همین رابطه تاکید کرد: متاسفم که برخی بازیگران به هر نحوی می خواهند فالوور جذب کنند و برای آن دست به هر کاری میزنند و حتی برای مورد توجه قرار گرفتن فالوور تقلبی می‌خرند. این بدون شک ریشه در عدم تعادل روانی آن افراد دارد. فضای مجازی خیلی‌ها را بیمار کرده است و می‌بینیم برخی دوستان به هر نحوی و با هر کاری می‌خواهند فالوور جذب کنند. البته در مرحله این آدمها خودشان را فریب می دهند.

 

کمالزاده با اشاره به خرید فالوور توسط بعضی بازیگران خاطرنشان کرد: مردم ما آگاه هستند و فرق فالوور واقعی و تقلبی را می فهمند. چطور می شود که بازیگران بزرگ ما مثلا 200 هزار نفر مخاطب دارند اما یک بازیگر درجه چندم چند میلیون طرفدار دارد. از نظر من این نوع برخورد با فضای مجازی در شان بازیگران نیست و فضای مجازی را از این چیزی که هست آلوده تر می کند.

 

 میزان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------