«حجره قیمه خان» به ایران کالا می آید/ عروسکی شبیه حاجی بازاری‌ها



  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی,حجره قیمه خان
امیر سلطان احمدی صداپیشه عروسک قیمه خان با اشاره به ویژگی های این عروسک بیان کرد که با توجه به تولید برنامه در شبکه ایران کالا، این عروسک یک حجره دارد و اتفاقات در یک بازار رخ می دهد. 

امیر سلطان احمدی عروسک گردان و صداپیشه در گفتگو با  مهر درباره فعالیت های جدید خود به یک برنامه عروسکی جدید اشاره و بیان کرد: تولید مجموعه ای به نام «حجره قیمه خان» را در شبکه ایران کالا شروع کرده ایم که قرار است در ۵۲ قسمت ساخته شود.

 

وی ادامه داد: محمد صالحیان تهیه کنندگی و مسعود خاکباز کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارند و من به عنوان صداپیشه عروسک قیمه خان فعالیت دارم. همچنین رامین ناصرنصیر و سیدرضا حسینی نیز در این برنامه به عنوان پارتنرهای این عروسک فعالیت می کنند.

 

این صداپیشه با اشاره به عروسک قیمه خان اظهار کرد: این عروسک که هدیه هاشمی سازنده جناب خان، او را ساخته است همانطور که از نام مجموعه هم پیداست یک حجره دارد و در بازار کار می کند. اگرچه مجموعه تا حدی فضایی سرگرم کننده دارد اما با توجه به کار در شبکه ایران کالا از حال و هوایی رئال هم برخوردار است و این عروسک هم کمی شبیه حاجی بازاری هاست.

 

سلطان احمدی در پایان درباره زمان پخش مجموعه عنوان کرد: این مجموعه قرار بود پنجشنبه ها و جمعه ها روی آنتن شبکه ایران کالا برود اما هنوز زمان پخش آن به طور دقیق مشخص نیست. تاکنون حدود ۱۵ قسمت از مجموعه «حجره قیمه خان» که احمد آکشته و علی افشاری عروسک گردانان آن هستند، ضبط شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------