انتفاد بازیگر فیلم تازه اصغر فرهادی از رفتار شوکه‌کننده با کارگردان سرشناس



  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی,خاویر باردم
خاویر باردم که در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» به کارگردانی وودی آلن بازی کرده بود، از این کارگردان دفاع کرد و برخورد دیگر بازیگران با او را شوکه‌کننده توصیف کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، خاویر باردم برخلاف دیگر بازیگرانی که پس از طرح اتهامات جنسی علیه وودی آلن از او فاصله گرفته‌اند، به دفاع از فیلمساز برنده جایزه اسکار پرداخت.

 

باردم که جایزه اسکار را در کارنامه دارد سال ۲۰۰۸ در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» بازی کرده است. او در گفتگویی در این باره گفته است: «به هیچ وجه از بازی کردن در فیلم وودی آلن احساس شرمندگی ندارم.»

 

او در ادامه گفت: «اگر مدرکی دال بر گناهکار بودن وودی آلن وجود داشت، آنگاه به همکاری با او خاتمه می‌دادم اما من در این باره شک دارم.»

 

ماجرای اتهام جنسی علیه وودی آلن مربوط به سال‌ها پیش است اما پس از داغ شدن ماجرای رسوایی‌هایی جنسی در هالیوود، اتهامات دیلن فارو علیه وودی آلن نیز دوباره به صدر اخبار بازگشت و این بار با واکنش جمعی از بازیگران سرشناس هالیوود از جمله مایکل کین، الن پیج و گرتا گرویگ روبه‌رو شد که اعلام کردند دیگر با وودی آلن همکاری نخواهند کرد.

 

باردم در دفاع از وودی آلن گفته است: «رفتاری که با وودی آلن شد مرا شوکه کرد. او در دادگاه تبرئه شده است. از نظر قانون او امروز در همان شرایطی است که سال ۲۰۰۷ بود.»

 

به این ترتیب باردم به جمع بازیگرانی چون الک بالدوین و دایان کیتون پیوست که علیرغم مطرح شدن دوباره اتهام آزار جنسی علیه وودی آلن، همچنان از این کارگردان دفاع می‌کنند.

 

خاویر باردم در فیلم جدید اصغر فرهادی با عنوان «همه می‌دانند» کنار پنه‌لوپه کروز ایفای نقش کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------