جزییات برنامه جدید فرزاد حسنی تشریح شد/ دلیل پخش زودتر «ماه عسل»



  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی, ماه عسل
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما با اشاره به جزییات برنامه «پدر من» با اجرای فرزاد حسنی بیان کرد که این برنامه دکور ویژه ای دارد و محور آن پدرانی هستند که هیچ گاه در برنامه حضور ندارند.

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره برنامه های جدید این شبکه از جمله «حالا خورشید» به خبرنگار مهر گفت: برنامه «حالا خورشید» قبل از ماه مبارک رمضان به پایان می رسد و بعد از این ماه، فصل جدید آن با تغییراتی در آیتم ها، دکور جدید و ... باز می‌گردد.

 

وی با اشاره به برنامه‌ای که فرزاد حسنی روی آنتن خواهد برد، بیان کرد: این برنامه با نام «پدر من» ۲ روز در هفته پخش خواهد شد که فرزاد حسنی مجری و تهیه کننده آن است.

 

کریمان درباره اینکه پخش برنامه به صورت زنده خواهد بود یا تولیدی توضیح داد: نوع پخش برنامه به یک ویدئو مپینگ منوط است که باید دید در برنامه زنده جواب می دهد یا خیر چون این برنامه دکور ویژه ای دارد و باید نوع پخش و ضبط آن را بررسی کنیم. 

 

وی درباره موضوع برنامه نیز گفت: این برنامه نگاهی به چهره های برتر کشور دارد و محور آن پدران هستند اما پدران هیچ گاه در برنامه حضور ندارند و ما روایتی از پدران را در برنامه از منظر فرزندان و نزدیکان آن چهره مطرح می بینیم.

 

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره «ماه عسل» نیز اظهار کرد: این برنامه ۲ روز قبل از ماه رمضان پخش می شود و در این ۲ روز نوعی جمع بندی از سال گذشته و مهمانان سال قبل برنامه اتفاق خواهد افتاد.

 

وی در پایان درباره اعلام مجری برنامه «هفت» نیز اظهار کرد: همانطور که پیش از این گفتیم در تلاش هستیم تا برنامه «هفت» قبل از ماه رمضان روی آنتن رود اما اگر مجری مشخص شود فعلا اسمش را نمی گوییم چون هر بار اعلام شده حاشیه هایی برای مجری ایجاد شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------