پیشنهاد بازیگری به بهنام بانی



مدیر برنامه های بهنام بانی گفت: حداقل در ۴ تا ۵ ماه گذشته ۷ مورد پیشنهاد شده است. بررسی می کنیم اگر مناسب شخصیت و کار بهنام بانی باشد و ضربه ای به سیستم هنری او و مجموعه نزند استقبال می کنیم. 

 محمد حاتم پور مدیر برنامه های بهنام بانی در گفت و گو با میزان، درباره فعالیت های این خواننده گفت: قطعه "صد سال" را دو روز گذشته منتشر کردیم، فعلا برنامه ای برای انتشار قطعه نخواهیم داشت و شاید تا دو ماه آینده قطعه جدید را منتشر کنیم.

 

وی درباره کنسرت های بانی اظهار کرد: این خواننده تا اول ماه رمضان کنسرت تهران، آستارا، شیراز و اراک را قبل از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد کرد و ادامه کنسرت ها به بعد از ماه مبارک رمضان منتقل خواهد شد. تاریخ دقیق کنسرت های شیراز و اراک را به دلیل این که هنوز مجوز آن صادر نشده است نمی توانیم اعلام کنیم ولی نیمه دوم اردیبهشت ماه قبل از ماه مبارک رمضان این کنسرت ها برگزار خواهد شد.

 

مدیر برنامه های بهنام بانی به فعالیت موسیقایی این خواننده در زمینه آلبوم پرداخت و توضیح داد: بهنام بانی در حال حاضر آلبومی منتشر نکرده و به صورت تک قطعه فعالیت می کند. فضای آلبوم متاسفانه خوب نیست و آن قدر میزان دانلودها و کپی های غیرمجاز زیاد است که شرکت ما هر آلبومی در سال گذشته منتشر کرده  بین ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون ضرر مالی کرده ایم.

 

 طاهری ادامه داد: قرار بر این بود که آلبوم "عاشقم کرده" را منتشر کنیم اما با توجه به این فضا و دلایل منصرف شدیم چون در مهر و آبان ۹۶ با انتشار دو آلبوم بیش از ۱۰۰ میلیون ضرر دادیم.

 

وی درباره فعالیت بانی برای تیتراژخوانی سریال ها بیان کرد: تیمی ۵ نفره هستیم که حامد برادران به عنوان مدیر هنری ، بنده و بهنام بانی پیشنهادات را بررسی می کنیم. پیشنهادات زیادی برای تیتراژ سریال ها و حضور در فیلم های سینمایی در حال ساخت و آثار شبکه نمایش خانگی شده است. حداقل در ۴ تا ۵ ماه گذشته ۷ مورد پیشنهاد شده است. بررسی می کنیم اگر مناسب شخصیت و کار بهنام بانی باشد و ضربه ای به سیستم هنری او و مجموعه نزند استقبال می کنیم اما اگر طوری باشد که فضا متفاوت باشد و حس کنیم به کار ضربه می خورد در این آثار شرکت نخواهیم کرد. 

  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی,  بهنام بانی

مدیر برنامه های بهنام بانی خاطرنشان کرد: بررسی همه جوانب در پیشنهاداتی که تعداد آنها کم هم نیست اعم از بازیگری و خوانندگی به شرط پیشبرد منافع هنری بانی در اولویت کار ماست.

  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی,  بهنام بانی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------