مازیار میری: ما با آرامشی که محمدصادق میرکریمی فراهم می‌کند امور جشنواره را پیش می‌بریم



  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی,مازیار میری مدیر
مازیار میری مدیر دارالفنون سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پی حاشیه‌های برخی رسانه‌ها در مورد حضور فرزند رضا میرکریمی در جمع مدیران جشنواره جهانی، تاکید کرد حضور محمدصادق میرکریمی حاصل توان اوست نه نسبت فرزندی‌اش با دبیر جشنواره. 

به گزارش خبرآنلاین، در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها حضور محمدصادق میرکریمی فرزند رضا میرکریمی را در جمع مدیران سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر مورد انتقاد قرار داده بودند. در پی این انتقادها در گفت‌و‌گویی با مازیار میری یکی از مدیران جشنواره جهانی درباره طرح این موضوع صحبت کردیم. میری در مورد آنچه که موجب طرح چنین موضوعاتی شده، به خبرآنلاین گفت: «در پی اعتراضات نا به حق و به نظرم کاملا با غرض که در مورد یکی از مدیران ارشد جشنواره جهانی صورت می‌گیرد لازم است توضیحاتی را مطرح کنم. اول اینکه چنین انتقادهایی نشان می‌دهد قصد و غرضی در کار است و نگاه دلسوزانه‌ای پشت انتقادی که تلاش می‌کند فقط نسبت فامیلی را محل اعتراض خود قرار دهد وجود ندارد.

 

برخی در تلاش هستند با طرح موضوعات فامیلی یکی از مدیران کارآمد جشنواره را بزنند و در این شرایط حس کردم خیلی ناحق است اگر حرفی نزنم.»

 

او با اشاره به نقشی که محمدصادق میرکریمی در جشنواره دارد، گفت: «آقای محمدصادق میرکریمی انگار اتفاقی پسر دبیر است. یعنی اصلا حضور او در جمع ما به این دلیل نیست که او فرزند دبیر است بلکه اگر او فرزند دبیر نبود و توانایی‌های او را آنچنان که اکنون می‌شناسیم می‌شناختیم قطعا از او در تیم مدیریتی بهره می‌بردیم.»

 

او ادامه داد: «اگر محمدصادق نبود چرخ بزرگی از جشنواره لنگ می‌شد. اگر خودم جای دیگری مسئول بودم حتما از او در همین جایگاه استفاده می‌کردم. به یقین می‌دانم تمامی مدیران دیگر جشنواره هم چنین نظری دارند و سایر مدیران اینجا اگر دبیر بودند از محمدصادق خواهش می‌کردند در کنار ما باشد. حقیقت این است که او شرایط مالی بهتری در جاهای دیگر دارد اما چون از او خواسته‌ایم کنارمان باشد این حضور را پذیرفته است و در این وضعیت چنین قضاوت‌هایی در مورد او بسیار ناجوانمردانه است.»

 

او با اشاره به اینکه بازیگران توانایی در سینما مشغول به کار هستند که اتفاقا پدر و مادری هنرمند و یا شناخه شده دارند، گفت: «مگر می‌شود در مورد فردی اینچنین قضاوت کرد که چون پدرش در شغلی هست توانایی‌های او را نبینیم. بازیگران زیادی داریم که پدر و مادر هنرمند یا سرشناسی دارند همچون ساعد سهیلی و باران کوثری و ترانه عیلدوستی آیا این بازیگران به دلیل شهرت خانوادگی به کاری دعوت می‌شوند یا به دلیل توانایی‌شان در بازیگری؟ مگر می‌شود توانایی یک فرد را به خاطر نسبت فامیلی نادیده بگیریم؟»

 

او تاکید کرد: «کسانی که نمی‌خواهد کار کنند و چوب لای چرخ بگذارند، قصد دارند با طرح چنین موضوعات سستی یک موقعیت آبرومند را زیر سئوال ببرند. این خیلی ناجوانمردانه است است که توانایی بالایی دارد و خدمات مهمی به جشنواره کرده است نادیده گرفت.»

 

مدیر بخش دارالفنون جشنواره جهانی فجر گفت: «من با اجازه از همه مدیریان و با اختیاری که از طرف همه مدیران گرفتم تاکید می‌کنم توانایی محمدصادق ربطی به پدرش ندارد و او عملا توانایی آرام کردن یک پروژه را دارد.»

 

میری در پایان سخنانش گفت: « ما با آرامشی که محمدصادق فراهم می‌کند کارمان را در جشنواره انجام می‌دهیم.»

 

محمدصادق میرکریمی در سه سال اخیر به عنوان مدیر پشتیبانی جشنواره جهانی فیلم فجر در این رویداد سینمایی حضور داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------