خانم نامداری ای کاش آن فیلم را منتشر نمی کردید...



اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی,خانم نامداری

عکس برداری مخفیانه و بدون اطلاع از زندگی خصوصی و روابط افراد و انتشار آن در رسانه ها امری مذموم و ناپسند است و بدتر از آن قضاوت ها و برداشت های شخصی افرادی که ناآگاهانه آزاده نامداری را به واسطه پوشش نماد یک انسان کامل و بدون هیچ عیب و گناهی می پندارند. 

امام علی(ع) در بخشی ازنامه اش به مالک اشتر می نویسد: ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی.

 

آزاده نامداری بار دیگر در رسانه ها جنجالی شد، تصاویر وی با پوششی متفاوت از آنچه تاکنون از وی در رسانه ها منتشر شده بود دست به دست چرخید و به سوژه جک و فحاشی و عقده گشایی عده ای در اینستاگرام و تلگرام تبدیل شد تا سیلی از القاب و الفاظ غیراخلاقی و نادرست برخواسته از ناآگاهی افراد جامعه روانی کسی شود که نه تنها یک زن است بلکه یک مادر و همسر است.

 

عکس برداری مخفیانه و بدون اطلاع از زندگی خصوصی و روابط افراد و انتشار آن در رسانه ها امری مذموم و ناپسند است و بدتر از آن قضاوت ها و برداشت های شخصی افرادی که ناآگاهانه آزاده نامداری را به واسطه پوشش نماد یک انسان کامل و بدون هیچ عیب و گناهی می پندارند.

 

هرچند این اولین بار نبود، از روزی که نامداری به عقد فرزاد حسنی درآمد تا روزی که روی آنتن زنده اختلاف نظر این دو مجری مشهور علنی شد تا روزی که با سجاد عبادی ازدواج کرد  و تصویری از  چشم ورم کرده اش را در اینستاگرام منتشر کرد همگی باعث شد که مردم در جریان جزئیات زندگی این مجری محبوب قرار بگیرند و حواشی پیرامون وی پررنگ تر از هر سلبریتی دیگری خودنمایی کند.

 

اکنون قصد نداریم به این موضوع بپردازیم که چرا آزاده نامداری تصمیم میگیرد در خارج از کشور در کنار همسر و فرزندش از پوشش متفاوتی استفاده کند،که این خود مبحثی جداگانه است.

حرف نگارنده این است که ای کاش آزاده نامداری به آن سرعت ویدئویی پاسخ خود را به انتشار این تصاویر منتشر نمی کرد تا این چنین اشتباهات فاحشی را مرتکب نشود. آزاده نامداری در واکنش به انتشار این تصاویر صحبت هایی را مطرح می کند که گویا با محتوای فیلم تفاوت دارد.

 

مساله این است که از روز گذشته و بعد از انتشار فیلم توضیحات خانم نامداری کاربران اینترنتی دیگر از یکدیگر نمی پرسند چرا آزاده نامداری در سوئیس حجاب نداشته است، اکنون از خود می پرسند چرا این توضیحات را مطرح کرده و مثلا عنوان کرده در میان محارمش بوده در حالی که بر اساس تصاویر گویا وی در مکان عمومی حضور دارد.

 

این سخنان موجی از واکنش ها را در بر داشته است .این نوع مواجهه با اتفاقات و حاشیه ها جوانان را در بهت رفتارهای سلبریتی های جامعه فرو می برند . بهتی از جنس تناقضات در عمل و رفتار شخصیت های که در مذمت غرب می گویند و خود گرین کارت آمریکا را دارند.

 

جوانان ایرانی امروز بیش از گذشته سرخورده و بی اعتماد شده اند، ای کاش هنرمندان سلبریتی ها و همه کسانی که در جامعه شناخته شده هستند با پذیرش چارچوبی که در آن به انتخاب خود قرار گرفته اند از مواضع و اقدامات خود دفاع کنند یا  حتی اگر روزی ماندن در آن کاراکتر را لازم نمی دانستند بر سر تصمیم خود بایستند.

 

باید با مردم صادق باشیم ؛ این جمله را بارها از زبان آزاده نامداری شنیده ایم.

 

فعلا همه باید دو اقدام مهم انجام دهیم ؛

- تقبیح رفتار کسانی که اینچنین به زندگی خصوصی افراد وورد می کنند و بر سر آبرو بری مسابقه می گذارند

 

-کمک به آزاده نامداری برای خروج از این بحران غیر منتظره که می تواند زندگی حرفه ای او را با مشکل مواجه سازد .

 

 

 اخبار فرهنگی - نامه نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------