آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

گلایه امیرمحمد زند از سیمرغ های سفارشی در جشنواره فیلم فجر/هیچ‌وقت به جایزه فکر نمی‌کنم



 اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی, امیرمحمد زند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من کلاً به جایزه امیدوار نیستم زیرا جوایز جشنواره فیلم فجر سفارشی داده و گرفته می شود بنابراین من هیچگاه برای جایزه کار نکرده و به این بعد فکر نمی‌کنم. 

امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: آخرین کار سینمایی‌ام به بازی در فیلم "آکاردئون" به کارگردانی "آرمان زرین‌کوب" بر می‌گردد که مراحل فنی آن تمام شده و در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی خواهد شد.

 

وی در همین راستا افزود: علاوه بر فیلم "آکاردئون" امسال در دو فیلم "ماه شمسی" به کارگردانی "سعید زارعیان" و "تنهایی" به  تهیه کنندگی و کارگردانی "داود بیدل" نیز به ایفای نقش پرداختم که به احتمال فراوان از شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد.

 

بازیگر فیلم "اتوبوس" داستان فیلم "آکاردئون" را اینگونه توصیف کرد: این فیلم درامی اجتماعی در رابطه با مسائل زناشویی دو نسل متفاوت را به تصویر می‌کشد و در کشاکش این داستان به طرح مشکلات این روابط و فاصله بین هر دو نسل می‌پردازد.

 

وی شانس فیلم آکاردئون را برای جشنواره فجر نسبی دانست و افزود: سینما و مخصوصاً جشنواره فیلم فجر سلیقه‌ای است و بستگی دارد که داوران چه نظری داشته باشند.

 

بازیگر فیلم رخ دیوانه در مورد امکان دریافت سیمرغ بلورین جشنواره برای آکاردئون خاطرنشان کرد: من کلاً به جایزه امیدوار نیستم زیرا جوایز جشنواره فیلم فجر سفارشی داده و گرفته می شود  بنابراین من هیچگاه برای جایزه کار نکرده و به این بعد فکر نمی‌کنم. همین که مردم بازی مرا دوست داشته باشند برای من کافی و بزرگترین جایزه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------