آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مازیار میری بازیگران سریال جدیدش را انتخاب می کند/ آشنایی مردم با فرهنگ آپارتمان نشینی در «هیات مدیره»



  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,مازیار میری

نویسنده سریال «هیات مدیره» گفت: هدف از تولید این سریال آموزش مردم با قوانین و فرهنگ آپارتمان نشینی است. 

«علی خودسیانی» نویسنده سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی مهران رسام در گفت‌وگو با  فارس،‌ گفت: هدف اصلی این سریال آشنایی مردم با قوانین زندگی آپارتمان نشینی است.

 

وی ادامه داد: این موضوع کلی‌مان است، مننتهی در قالب طنز و نمایش به تصویر کشیده می‌شود. تاکنون 15 قسمت از این سریال نوشته شده است. من نیز برای بار سوم مشغول بازنویسی هستم و تا این لحظه 2 قسمت را بازنویسی کردم. 

 

نویسنده سریال «مرز خوشبختی» درباره قصه این سریال بیان داشت: قصه در یک آپارتمان سی واحدی اتفاق می‌افتد و سعی کردیم در هر قسمت یک قصه مستقل داشته باشیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا این سریال شباهت‌هایی به سریال «زیر آسمان شهر» خواهد داشت، گفت: این سریال هیچ شباهتی به «زیر آسمان شهر» ندارد. 

 

این نویسنده همچنین افزود: هنوز بازیگرهایمان انتخاب نشدند و گروه در حال پیدا کردن آپارتمانی مناسب برای لوکیشن اصلی این سریال هستند. 

 

وی درباره زمان کلید خوردن این سریال نیز گفت: انشاله تا هفته آینده نگارش 5 قسمت اولیه تمام می‌شود و کار برای تولید آماده خواهد شد.

 

خودسیانی با اشاره به اینکه احتمال دارد تا تعداد قسمت‌های این سریال افزایش یابد، افزود: در حال حاضر تعداد قسمت‌های «هیات مدیره» 30 قسمت است، اما این احتمال وجود دارد تا با توجه به استقبال مخاطبان این سریال در تعداد قسمت‌های بیشتری نیز تولید شود.

 

به گزارش فارس،‌ این سریال در شبکه پنج سیما تهیه و تولید خواهد شد. داستان «هیات مدیره» درباره ساختمانی است که اهالی آن می‌خواهند برای آن هیات مدیره انتخاب کنند و در این مسیر دچار مشکلاتی می‌شوند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------