آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

گلایه بازیگر فیلم مادر از بیکاری پیشکسوتان بازیگری/همه بازیگران وضع مالی خوبی ندارند



اکرم محمدی با بیان صحبت‌هایی در خصوص بازی‌های گروهی در عرصه بازیگری، از کم‌کاری و بیکاری به‌عنوان عاملی برای تعداد معدودی از پیشکسوتان بازیگرای سخن گفت. 

اکرم محمدی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: مدت چهار سال است که کاری انجام نداده‌ام و هم‌اکنون نیز مشغول کاری نیستم چرا که یکی از شرایط من برای بازی این است که متن پیشنهادی کامل و انتهای آن مشخص باشد.

 

وی ادامه داد: زمانی‌که صحبت از مشخص بودن فیلمنامه تا انتهای کار به میان می‌آید، به‌طور ناخودآگاه تعدادی از پیشنهادها کم می‌شود چرا که وقتی فیلمنامه مشخص نباشد تا پایان به هر سمت و سویی ممکن است حرکت کند و این موضوع برای من خوشایند نیست چون ترجیح می دهم در کاری حضور پیدا کنم که از ابتدا مشخص باشد پایان آن چه می شود.

  اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی , اکرم محمدی

بازیگر سریال «پدرسالار» تصریح کرد: کم‌کاری و بیکاری برای تعداد معدودی از بازیگران وجود دارد در حالی‌که سایر بازیگران مشغول کار هستند و به‌طور دائم و به‌صورت گروهی کار می‌کنند.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های فعالیت در عرصه بازیگری نسبت به سالیان قبل این است که فعالیت‌ها به‌صورت گروهی شده و امیدوارم کارها براساس روابط گروهی به بازیگران اختصاص داده نشود چرا که اینگونه تعریفی که از هنر وجود دارد، تغییر می‌کند و اتفاق‌های ناخوشایندی را رقم می‌زند.

 

بازیگر سریال خاطره‌انگیز «خانه سبز» توضیح داد: به‌طور یقین وقتی یک بازیگر در مدت طولانی مشغول به کار نباشد، از نظر مالی دچار مشکل می‌شود و این اتفاق نه تنها برای بازیگران بلکه برای دیگر افراد هم وجود دارد. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که بازیگران اوضاع مالی بسیار خوبی دارند در حالی‌که اینگونه نیست و چنین نگاه‌هایی از دور دست نسبت به این عرصه صورت می‌گیرد.

  اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی , اکرم محمدی

وی افزود: اتفاقاً کسانی که این روزها کار می‌کنند، افرادی‌اند که اگر کار نکنند برایشان مشکلی ایجاد نمی‌شود. بسیاری از هنرمندان پیشکسوت را می‌بینم که شرایط بسیار بدی دارند و به دلیل اینکه با مشکل روبرو هستند، گاهی مجبور می‌شوند نقش‌هایی را ایفا کنند که در روزگار گذشته هیچ‌گاه حاضر به ایفای آن‌ها نبوده‌اند.

 

محمدی همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم نهادی مانند خانه سینما به وضعیت هنرمندان به‌خصوص بازیگران پیشکسوت رسیدگی کند و حتی در زمینه تقسیم کارها نقش موثر داشته کند چرا که وقتی یک معضل اتفاق می‌افتد، معضل‌های دیگری هم پشت سر آن به‌وجود می‌آیند و تمام این مشکلات، یک‌به‌یک گریبان‌گیر افراد درگیر می‌شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------