آهنگساز آرماندو مشخص شد/پا‌های بی قرار با حضور ملیکا شریفی‌نیا و لیندا کیانی تا پایان مرداد کلید می‌خورد



تهیه کننده سریال "پا‌های بی قرار" با اشاره به آغاز تصویربرداری این اثر تا پایان مرداد، از مسعود سخاوت‌دوست به عنوان آهنگساز "آرماندو" سخن گفت. 

ایرج محمدی تهیه کننده سریال "پا‌های بی قرار" در گفت‌وگو با میزان گفت: در مرحله پیش تولید سریال "پا‌های بی‌قرار" هستیم و با بازیگرانی همچون ملیکا شریفی‌نیا، حمید گودرزی، لیندا کیانی و علیرضا استادی قرارداد بسته‌ایم. ۸۰ درصد نگارش متن این سریال به پایان رسیده است.

 

وی افزود: این روز‌ها همچنین مشغول انجام دادن فعالیت‌هایی مانند طراحی و دوخت لباس‌ها و همچنین طراحی صحنه و ساخت دکور‌ها هستیم تا به امید خدا تا پایان مردادماه تصویربرداری "پا‌های بی‌قرار" را آغاز کنیم و تصویربرداری این اثر حداقل ۱۰ ماه زمان می‌برد.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,ملیکا شریفی‌نیا و لیندا کیانی

 

تهیه کننده سریال "پا‌های بی قرار" تصریح کرد: این مجموعه تلویزیونی دو بخش مربوط به زمان حال و گذشته دارد که بیشترین قسمت‌ها در زمان حال سپری می‌شود.

 

وی اظهار کرد: همچنین فصل مربوط به گذشته در سریال "پا‌های بی قرار" شامل ۱۵ قسمت می‌شود که رویداد‌هایی را در فاصله زمانی سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۴ به تصویر می‌کشد. در واقع در این بخش گذشته برخی افراد برای مخاطب روایت می‌شود. این مجموعه در شهرک سینمایی غزالی جلوی دوربین می‌رود.

 

محمدی توضیح داد: سریال تلویزیونی "آرماندو" در مرحله تدوین است و حدود ۸ قسمت به طور کامل تدوین شده و برای انجام کار‌های مربوط به موسیقی و صداگذاری آماده می‌شویم. درحال حاضر خواننده‌ای را برای تیتراژ "آرماندو" انتخاب نکرده‌ایم، اما مسعود سخاوت‌دوست آهنگسازی این اثر را انجام می‌دهد.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,ملیکا شریفی‌نیا و لیندا کیانی

وی خاطرنشان کرد: سریال تلویزیونی "آرماندو" همچنان به عنوان یکی از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۳۹۷ مطرح است و صحبت تازه‌ای در خصوص تغییر زمان پخش صورت نگرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------