آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سریال کیانوش عیاری متوقف شد



  اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کیانوش عیاری

تصویربرداری سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری متوقف شده است. 

پیگیری‌های ایسنا برای گرفتن گزارشی از سریال جدید کیانوش عیاری با عنوان «۸۷ متر» حاکی از این است که تصویربرداری این سریال از روز شنبه ( ۲۸ مرداد ماه) به دلیل آنچه مشکلات مالی عنوان می‌شود، متوقف شده است.

 

این در حالی است که روابط عمومی شبکه یک، چهارشنبه (۲۵ مرداد ماه) از روند تصویربرداری و تغییر لوکیشن این سریال خبر داده بود.

 

سریال «۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود... .

 

قصه «۸۷ متر» بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد. علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین‌العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

 

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین‌العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

 

عوامل تولید این سریال عبارتند از:

 

کیانوش عیاری (تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان)، حسن آقا کریمی (مدیر تولید)، شبنم عرفی زاده (مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان)، سهیلا کاشفی (منشی صحنه)، داریوش عیاری (مدیر فیلمبرداری)، وحید مقدسی (صدابردار)، نازنین عرفی نژاد (طراح گریم)، سعید رحیمی (طراح صحنه و لباس) و رضا صادق (مدیر تدارکات).

 

کیانوش عیاری پیشتر سریال‌های «روزگار قریب» و «هزاران چشم» را برای تلویزیون ساخته است. او مدت هفت سال است که درگیر توقیف فیلم «خانه پدری» است. این فیلم با بازی مهدی هاشمی، ناصر هاشمی و شهاب حسینی سه سال قبل فقط یک روز روی پرده تعداد محدودی سینما رفت ولی خیلی زود اکران آن متوقف شد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------