آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

حسین محجوب مهمان «خارج از کادر» می‌شود



  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,حسین محجوب

برنامه «خارج از کادر» شبکه «آی فیلم»  امشب (جمعه، دهم شهریور ماه) میزبان حسین محجوب، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده «خارج از کادر» درباره برنامه این هفته گفت: در برنامه این هفته میزبان حسین محجوب خواهیم بود. ما  قصد داریم شخصیت‌ هنرمندان، خواننده‌ها، بدلکاران، بازیگران، عوامل فیلم و سریال‌های ایرانی را خارج از کادر دوربین معرفی کنیم. ما از هنرمندان درباره اینکه چگونه به این مرحله از حرفه خود رسیده‌اند، کدام کار و نقش‌شان را بیشتر دوست دارند و .... سوال خواهیم کرد.

 

 

عاطفه خالدی با اشاره به محتوای این برنامه اظهار کرد: «خارج از کادر» یک برنامه شخصیت محور است که با عوامل پشت صحنه و بازیگران به گفت وگو می‌نشیند. ما در این برنامه سعی می‌کنیم روایتی صمیمانه با سوژه اصلی مستندمان برقرار کنیم  تا در صورت امکان زوایای کمتر پرداخت شده شخصیتی و زندگی این هنرمندان به تصویر کشیده شود.

 

او  با بیان اینکه برای خارج شدن از فضای کار، گاهی وارد منزل مهمانان می‌شویم و با آن‌ها گفتوگو می‌کنیم، توضیح داد: نام «خارج از کادر»  نشان می‌دهد که برنامه خارج از قابی که همیشه به تصویر کشیده شده ضبط می‌شود. حتی با افرادی که اسمشان را در تیتراژها می‌بینیم و مقابل دوربین دیده نمی‌شوند هم به گفتوگو می‌پردازیم.

 

 

مهمان این هفته برنامه «خارج از کادر» حسین محجوب است که تا به امروز در سریال‌هایی مانند: «صاحبدلان»، «سلطان و شبان»، «در مسیر زاینده رود» و.... ایفای نقش کرده است و همچنین بازی در فیلم‌هایی همچون «ملک سلیمان»، «من ترانه پانزده سال دارم»، «با دیگران»، «ساکن طبقه وسط» و .... را در کارنامه هنری خود دارد.

 

داریوش فرهنگ و قاسم زارع نیز به عنوان مهمان در روزهای آینده در این برنامه حضور خواهند داشت.

 

برنامه «خارج از کادر» به کارگردانی قاسم صالحی جمعه ها ساعت 22:30 از شبکه «آی» فیلم پخش می‌شود. این برنامه روزهای شنبه ساعت 06:30 و 14:30 و روزهای دوشنبه ساعت 22:30 دوشنبه بازپخش خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------