آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

فیلم جدید کیت وینسلت اکران شد/کوهستان سرد بلای جان بازیگر هالیوود+عکس



فیلم سینمایی "کوهستانی میان ما" به کارگردانی "هانی ابو اسد" از امروز اکران بین‌المللی خود را در سینماهای هالیوود آغاز کرد.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی "کوهستانی میان ما" به کارگردانی "هانی ابو اسد" از امروز اکران بین‌المللی خود را در سینماهای هالیوود آغاز کرد.

 

ادریس البا که این روزها فیلم سینمایی "برج تاریک" را بر پرده سینماهای هالیوود دارد، در این فیلم نقش مقابل کیت وینسلت را ایفا می‌کند.

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

 

داستان فیلم در مورد حادثه هواپیمایی است که در جریان پرواز دچار نقص فنی شده و در کوهستانی برفی سقوط می‌کند. دو تن از مسافران این پرواز جان سالم به در برده و برای نجات جان خود مسیر کوهستان را برای رسیده به شهر طی می‌کنند.

 

کیت وینسلت، درموت مولنوری، بائو بریج، لوسیا والترز، مارسی هاوس و اندرو جوزف از جمله سایر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

 

ادریس البا در حال حاضر فیلم "برج تاریک" را در باکس آفیس دارد. فیلم سینمایی "برج تاریک" به کارگردانی "نیکولای آرسل" و با بازی "متیو مک‌کانوهی" توانست افتتاحیه‌ای 19 میلیون دلاری را تجربه کند تا در مقایسه با فیلم تازه اکران شده "بچه دزدی" آمار بهتری را ثبت کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------