آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

مردی که پس از سالها به خانه بازگشت+عکس



فیلم سینمایی "اونا" در ژانر داستانی و به کارگردانی "بندیکت اندروز" از امروز اکران بین‌المللی خود را در سینماهای هالیوود آغاز کرده است.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی "اونا" در ژانر داستانی و به کارگردانی "بندیکت اندروز" از امروز اکران بین‌المللی خود را در سینماهای هالیوود آغاز کرده است.

 

داستان این فیلم روایتی از زندگی شکست خورده خانوداگی است. یک زن پس از اینکه همسایه سابقش را می یابد، قصد دارد این موضوع را متوجه شود که چرا مرد پس از ارتباط با او در سالهای گذشته، ناگهان ترکش کرد.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , فیلم سینمایی  اونا

 

دیوید هروورز نمایشنامه نویس امریکایی فیلمنامه این اثر را بر اساس نمایشنامه ای با نام "پرنده سیاه" نوشته خودش به نگارش در آورده است.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , فیلم سینمایی  اونا

 

روبی استوک، رونی مارا، دیوید شیلدز، بن مندلسون، تارا فیتزجرارد، گری فینرتی و ریچارد کانینگهام از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

رونی مارا به تازگی در فیلم سینمایی "قصه یک روح" به کارگردانی "دیوید لاوری" به ایفای نقش پرداخته است.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , فیلم سینمایی  اونا

داستان فیلم درباره مردی به نام "سی" ست که بعد از کشته شدن در تصادف، روحش به خانه اش باز می‌گردد و در شکل شبح شاهد همسرش (به نام "ام") می‌شود که سعی می‌کند به زندگی عادی اش برگردد.

 

فیلمبرداری این فیلم که نگارش فیلمنامه‌اش را "دیوید لوری" بر عهده داشت، تابستان 2016 در دالاس امریکا به پایان رسید و هم اکنون مراحل پس از تولید را پشت سر گذاشته است.

 

کیسی افلک، رونی مارا، کارلوس برمودس و سونیا آکی ویدو، گرور کولسون و تانیا فاستر از جمله بازیگران اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , فیلم سینمایی  اونا

نمایش این فیلم در تاریخ 22 ژانویه 2017 در جشنواره فیلم ساندنس با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان همراه شد. این فیلم قرار است تابستان 2017 توسط شرکت A24 در ایالات متحده اکران شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------