مریل استریپ: سوءاستفاده از قدرت چیز جدیدی نیست



  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,مریل استریپ

«مریل استریپ» با انتشار بیانیه‌ای به انتقاد شدید از «هاروی واینستین»، تهیه‌کننده معروف آمریکایی و متهم به آزار و اذیت جنسی پرداخت. 

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، استریپ در بیانیه‌ خود آورده است: اخبار رسوایی‌آور منتشر شده درباره «هاروی واینستین» همه ما را شوکه کرد، همه ما که او از کارمان حمایت می‌کرد. زنان شجاعی که صدایشان را برای پرده برداشتن از این سوءاستفاده بلند کردند، قهرمانان ما هستند.

 

این بازیگر برنده سه جایزه اسکار در ادامه افزود: یک چیز را می‌توان روشن کرد، همه از این ماجرا خبر نداشتند. «هاروی» به شدت از سینما حمایت می‌کرد و رفتاری محترمانه با من و بسیاری از افرادی دیگری داشت که با وی همکاری حرفه‌ای داشتند. من از این جرایم و روابط مالی او با بازیگران و دیگر همکاران و همچنین ملاقات‌های شخصی او با بازیگران و دیگر رفتارهای نامناسبش خبر نداشتم و معتقدم اگر خبرنگاران عرصه سرگرمی و رسانه‌ها از آن با خبر بودند، برای دهه‌ها از نوشتن درباره آن غفلت نمی‌کردند.

 

وی اظهار کرد: رفتار او غیرقایل توجیه است، اما سوءاستفاده از قدرت امری آشناست. هر صدای شجاعانه‌ای که برخواسته شود، از سوی رسانه‌ها شنیده و به آن اهمیت داده می‌شود و درنهایت بازی را تغییر خواهد داد.

 

اخیرا اطلاعاتی از «هاروی واینستاین»، تهیه‌کننده سرشناس هالیوودی و از بنیانگذاران کمپانی فیلمسازی «واینستین» مبنی بر رسوایی اخلاقی و آزار و اذیت جنسی، از سوی نشریه نیویورک تایمز مطرح شده که سر و صدای زیادی در هالیوود ایجاد کرده است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------