بهنام تشکر به «رنج پنهان» اضافه شد



  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , بهنام تشکر

تصویربرداری سریال «رنج پنهان» چند روزی است که در تهران آغاز شده است و به تازگی بهنام تشکر نیز به گروه بازیگران این سریال پیوسته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال «رنج پنهان»، این سریال به‌ تهیه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی بیژن میرباقری مدتی است تصویربرداری خود را در تهران آغاز کرده و هم‌اکنون در محدوده خاورشهر مشغول به تصویربرداری است.

 

سریال «رنج پنهان» که به گفته سازندگانش قرار است در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در ایام دهه فجر سال جاری آماده شود.

 

قطب‌الدین صادقی، کاوه خداشناس، اتابک نادری، فرشید زارعی‌فرد، سمیرا حسینی، آزاده سدیری، نسرین نکیسا و رویا اسکندانی از جمله بازیگرانی هستند که در لوکیشن محمودیه تهران مقابل دوربین رفته‌اند و قرار است بهنام تشکر نیز در چند روز آینده مقابل دوربین برود.

 

در خلاصه داستان سریال «رنج پنهان» آماده است: «در سال ۵۳ مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمی‌آشوبد. بحران آن سال‌ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده‌ای می‌کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. در نهایت کار به جایی می‌رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند.»

 

عوامل این سریال عبارتند از: رضا جودی (تهیه‌کننده)، بیژن میرباقری (کارگردان)، بهرام جلالی (مدیر تولید)، حسین فیض‌آبادی (جانشین تولید)، حسین تراب‌نژاد و مهدی حمزه (فیلمنامه ـ بر اساس طرحی از حمیدرضا سبحانی‌نژاد)، سید علی هاشمی (دستیار یک و برنامه‌ریز)، ناصر محمودکلایه (مدیر تصویربرداری)، ناصر بیگ زاده (تصویربردار)، بهزاد جعفری (طراح صحنه)، بهنام جعفری (دستیار طراح صحنه)، مرجان گلزار (طراح لباس)، احسان روناسی و شیوا پاک‌نیت (طراحان گریم)، فرخ فدایی (صدابردار)، آریا اردستانی (تدوین) و یوسف آقایی (مدیر تدارکات).

 

  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , بهنام تشکر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------