آخرین وضعیت «دل» بعد از «عاشقانه»



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی ,عاشقانه

تهیه‌کننده سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی که این روزها برای تلویزیون در حال تولید است، درباره‌ی ساخت مجموعه «دل» در شبکه نمایش خانگی، اعلام کرد که در حال مذاکره برای ساخت این سریال هستند. 

ایرج محمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی ساخت مجموعه‌ای با عنوان «دل» که پیش از این منوچهر هادی خبر ساخت آن را اعلام کرده بود، اظهار کرد: در حال حاضر در حال مذاکره هستیم تا اینکه بتوانیم به نتیجه کامل برسیم.

 

وی در توضیحات بیشتر گفت: در ارتباط با فیلمنامه، بازیگران و موقعیت تولید این مجموعه هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و در حال مذاکره هستیم تا به نتیجه کامل‌تر برسیم.

 

چندی پیش کارگردان سریال «عاشقانه» از ساخت مجموعه جدیدی با عنوان «دل» در شبکه نمایش خانگی خبر داده بود.

 

منوچهر هادی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام مطرح کرده بود: به زودی اخبار جدید از سریال نمایش خانگی با عنوان «دل» از طریق تهیه‌کننده‌ی محترم پروژه، آقای ایرج محمدی که هم‌اکنون سریال تلویزیونی «پاهای بیقرار» همکاری با ایشان را تجربه می‌کند، به دستتان خواهد رسید.

 

او گفته بود: «دل» عاشقانه‌ای دیگر با عوامل خوب «عاشقانه» خواهد بود.

 

اما ایرج محمدی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا درباره مجموعه «پاهای بی‌قرار» هم از اضافه شدن بازیگران جدید خبر داد و در عین حال درباره فیلمنامه این مجموعه اظهار کرد: تقریبا دو سال پیش متن «پاهای بی‌قرار» را در حال نگارش داشتیم و به پایان رساندیم. در حال حاضر نیز کل متن‌های این مجموعه آماده شده است و این یکی از ویژگی‌های کار است.

 

او با اعتقاد بر اینکه فیلمنامه «پاهای بی‌قرار» بنای محکمی دارد، گفت: چه در سینما و چه در تلویزیون این روزها مطرح می‌شود کیفیت نوشته‌ها پایین است اما به طور کلی هر کسی مسؤول کارهایی است که خودش تولید می‌کند. مشکل اساسی که داریم به نیروی انسانی برمی‌گردد. متأسفانه در حال حاضر افراد با تجربه و باکیفیت کم داریم که باید وقت بگذاریم و هیچگاه برای ساخت یک سریال شتاب نکنیم. وقتی به متن خوب رسیدیم، به فکر تولید باشیم.

 

محمدی در عین حال تعداد قسمت‌های مجموعه «پاهای بی‌قرار» را ۶۰ قسمت عنوان کرد که کامل و در اختیار بازیگران مجموعه است.

 

او درباره روند ساخت این مجموعه توضیح داد: مجموعه «پاهای بی‌قرار» به اواخر فصل دوم نزدیک می‌شود و گروه تولید در حال حاضر در لوکیشنی واقع در ورامین مستقر هستند و ماجراهای سال‌های ۵۷ تا ۶۴ را روایت می‌کنند.

 

این تهیه‌کننده درباره دغدغه ساخت این مجموعه که پیش‌تر هم سریال‌های متعددی در بستر انقلاب و دفاع مقدس ساخته و پخش شده است، اظهار کرد:‌ سریال «پاهای بی‌قرار» یک ملودرام خانوادگی است که در بستر انقلاب و دفاع مقدس روایت می‌شود. هر داستانی در هر زمانی که روایت می‌شود موقعیت‌هایی دارد که به خود داستان و کلیت اثر برمی‌گردد. بنابراین پرداختن به گذشته‌ها و روایت کردن تاریخ در کل دنیا مرسوم است اما اینکه آن اثر با کیفیت باشد یا نه مساله دیگری است که باید حتما با کیفیت باشد حتی یک سریال آپارتمانی هم باید با کیفیت ساخته شود و این به داستان و عوامل هنری برمی‌گردد.

 

محمدی در پایان یادآور شد: اینکه کاری با کیفیت ساخته شود یا بی‌کیفیت باید دید که چقدر زمان و انرژی بر روی آن گذاشته شده است.

 

او مجموعه «پاهای بی‌قرار» را یکی از سریال‌های تلویزیونی عنوان کرد که زمان و انرژی زیادی صرف فیلمنامه آن شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------