آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

از دو فیلم با بازی جرج کلونی تا هنرنمایی آل‌پاچینو



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی,جرج کلونی

حمید فرخ‌نژاد، جمشید مشایخی، هنگامه قاضیانی و ... از بازیگران فیلم‌های ایرانی این هفته‌اند 

  از میان ۱۳ فیلم خارجی که این هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شوند، جورج کلونی، بازیگر مطرح سینمای جهان در دو اثر ایفای نقش کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، ۲۴ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن، در تعطیلات اولین هفته آبان در جدول پخش شبکه‌های مختلف تلویزیون قرار گرفته‌اند. از میان این تعداد فیلم، ۹ اثر ایرانی، ۱۳ فیلم خارجی و ۲ انیمیشن برای مخاطبان تدارک دیده شده است. 

 

فیلم سینمایی «غول پول» به کارگردانی جودی فاستر و «گلن‌گری گلن راس» با بازی آل‌پاچینو و جک لمون از جمله فیلم‌های این هفته‌اند که علاقه‌مندان به سینمای جهان می‌توانند آن‌ها را دنبال کنند.

 

«هیهات» با بازی حمید فرخ‌نژاد نیز از جمله فیلم‌های ایرانی این هفته است که تماشایش برای علاقه‌مندان به بازی این بازیگر خالی از لطف نخواهد بود.

 

این هفته دو انیمیشن نیز برای مخاطبان کودک در نظر گرفته شده است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 4 و 5 آبان از شبکه کودک روی آنتن می‌روند.

 

جدا از جدول زیر، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ساعت به وقت صفر»، «ضد گلوله»، «تصمیم»، «بگذار زندگی کنم» و «جزیره شاتر» پنج‌شنبه 4 آبان‌ ساعت‌های 13، 15، 17 ،21 و 23 و «افسانه درخت»، «مسابقه مرگ»، «همسر» و «استاد شب» جمعه 5 آبان‌ ساعت‌های 11، 15 ، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

 

  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی,جرج کلونی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------