آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سه پرونده جدید تجاوز جنسی برای تهیه کننده مشهور هالیوودی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, تهیه کننده مشهور هالیوودی
مشکلات هاروی وینشتاین مغول نسل جدید هالیوود تمامی ندارد و حتی حالا بعد از انفصالش از ریاست کمپانی وینشتاین هم ادامه دارد.

 به گزارش تسنیم؛ یک سال گذشته، هاروی وینشتاین تهیه کننده مشهور و مغول نسل جدید سینمای آمریکا، روزهای وحشتناکی را سپری کرد. با علنی شدن اتهامات فساد اخلاقی او، قدرتش روز به روز کمتر شد تا این که به کلی از صحنه سینمای آمریکا بیرون گذاشته و توسط رفقای نزدیک و گرمابه و گلستان خودش مانند کویینتین تارانتینو، جورج کلونی و مت دیمون هم طرد شد. حالا در روزهایی که آرام آرام وینشتاین از تیتر یک سایت ها و خبرگزاری ها پایین آمده بود، آتش جدیدی در زندگیش افتاده که البته از جنس همان قبلی ها است.

 

روز گذشته دادستان منهتن، سایروس ونس جونیور اعلام کرد که از سه پرونده جدید علیه وینشتاین مطلع شده که می تواند حکم رئیس سابق کمپانی میراماکس را به شدت افزایش دهد. این سه پرونده جدید مربوط به سال های 2004، 2006 و 2013 می باشد و تجاوز جنسی درجه اول را شامل می شود و با توجه به قانون کیفری نیویورک می تواند حکم حبس ابد تهیه کننده «شکسپیر عاشق» را قطعی کند. اوضاع وقتی برای هاروی وینشتاین خراب تر می شود که بدانیم دادستانی منهتن، شماره تلفنی را اعلام کرده تا هر کس شکایت جدیدی دارد به آنها منتقل کند.

 

با توجه به روند پرونده تا قبل از اعلام این سه مورد آخر، وینشتاین 66 ساله ممکن بود با حکمی به مدت 25 سال زندان رو به رو شود که با توجه به شرایط سنی متهم، احتمالا معنی همان حبس ابد را داشته. اما همین سه پرونده به تنهایی می توانند حکم آقای تهیه کننده را رسما به حبس ابد تبدیل کند.

 

وینشتاین فعلا با وثیقه ای به ارزش 1 میلیارد دلار آزاد است و قرار بود 20 سپتامبر دوباره در دادگاه حاضر شود. تغییرات پرونده اما باعث شده تا او برای روز دوشنبه، 9 جولای به دادگاه فراخوانده شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------