توقف اکران گران‌ترین فیلم چین



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  گران‌ترین فیلم چین
«آسورا» گران‌ترین فیلم چین با بودجه ساخت ۱۱۰ میلیون دلاری بلافاصله پس از اکران متوقف شد. 

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «آسورا» گران‌ترین فیلم چین با بودجه ساخت 100 میلیون دلاری (750 میلیون یوان) بلافاصله پس از اکران و فروش 7 میلیون و 100 هزار دلاری متوقف شد.

 

فیلم «آسورا» با بودجه 110 میلیون دلاری به عنوان گران‌ترین فیلم ساخته شده در تاریخ سینمای چین شناخته می‌شود.

 

«جک ما» از کمپانی «علی‌بابا» یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است که گویا بخاطر فروش 7 میلیون دلاری در اولین آخرهفته اکران خود، ناموفق قلمداد شده و اکرانش متوقف شده است. 

 

تهیه‌کنندگان این فیلم در رسانه‌های اجتماعی متنی را به اشتراک گذاشتند که در آن نوشته بود که این فیلم از ساعت 10 شب از سینماها برداشته می‌شود.

 

«ژنجیان فیلم استودیو» و «گروه نینگژیا فیلم» و گروه «علی‌بابا پیکچرز» تهیه‌کنندگان فیلم «آسورا» هستند. در بیانیه‌ای که برای توقف اکران فیلم آمده هیچ‌گونه اشاره‌ای برای دلیل این توقف اکران ذکر نشده است اما یکی از نمایندگان ژنجیان فیلم به سایت خبری چینی «سینا» گفت: این تصمیم نه تنها بخاطر عملکرد ضعیف فیلم در فروش باکس‌آفیس اتخاذ شده است بلکه قصد داریم یک سری تغییرات را در فیلم اعمال کنیم و مجددا فیلم را به اکران درآوریم.

 

فیلم «آسورا» نمایشنامه‌ای اساطیری از تبت باستان است که در آن مجموعه گسترده‌ای از کارکترها، قلمروهای آسمانی مختلفی را اشغال می‌کنند. قهرمان نوجوان فیلم با بازی «لی وو» باید برای نجات «آسورا» به سفری حماسی برود.

 

این فیلم از عوامل متعدد هالیوودی نظیر «نجیلا دیکسون» طراح لباس برنده اسکار فیلم «ارباب حلقه‌ها»، «مارتین هرناندز» به عنوان کارگردان صدا و «چارلی ایتوریاگا» به عنوان ناظر کارهای VFX که فیلم‌های «ددپول و خشمگین7» را در کارنامه خود دارد بهره برده است.

 

«پنگ ژانگ» کارگردان فیلم‌های هالیوودی «ساعت شلوغی»(Rush Hour 3) و «گرگ و میش یک و دو»(Twilight 1 & 2) کارگردانی «آسورا» گران‌ترین فیلم تاریخ کشور چین را برعهده داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------