«جن زیبا» در انتظار پروانه نمایش است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  جن زیبا
مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم «جن زیبا» گفت: در برنامه‌ریزی‌هایمان اوایل مهرماه را برای اکران این فیلم سینمایی در نظر گرفته‌ایم؛ اما این موضوع بستگی به زمان دریافت پروانه نمایش دارد. 

مهرداد فرید تهیه‌کننده و کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با  فارس، درباره وضعیت فیلم سینمایی «جن زیبا»، گفت: فیلم سینمایی «جن زیبا» در حاضر آماده نمایش بوده و چند وقتی است که برای آن درخواست پروانه نمایش داده‌ایم. امیدوارم هرچه سریع‌تر پروانه نمایش این فیلم سینمایی صادر شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی قطعی برای اکران این فیلم داشته باشیم. 

 

وی درباره زمان احتمالی اکران فیلم سینمایی«جن زیبا» اعلام کرد: ما در برنامه‌ریزی‌هایمان فصل پاییز و اوایل مهرماه را برای اکران فیلم سینمایی «جن زیبا» در نظر گرفته‌ایم؛ اما این موضوع بستگی به زمان دریافت پروانه نمایش دارد. 

 

تهیه‌کننده و کارگردان پروژه سینمایی «ملاقات با جرجیس» درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم گفت: متاسفانه وضعیت نامناسب اقتصادی به ما اجازه نداده‌ است تا ساخت این پروژه را آغاز کنیم. با این که فیلمنامه «ملاقات با جرجیس» آماده است؛ اما هنوز درخواست پروانه ساخت برای این فیلمنامه نداده‌ایم. امیدوارم شرایط اقتصادی وضعیت بهتری پیدا کند تا ما به زودی ساخت این فیلم را کلید بزنیم. 

 

فرید درباره پروژه دیگر خود بیان کرد: در حال مذاکره برای ساخت یک سریال نمایش خانگی نیز هستم. عنوان این سریال «ناگهان خوشبختی» است و احتمالاً ساخت آن را امسال کلید می‌زنیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------