جنیفر کانلی به تام کروز پیوست/ مادری در کنار زمین پرواز



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, جنیفر کانلی
جنیفر کانلی در فیلم بعدی «تاپ گان» با تام کروز همراه می‌شود. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «تاپ گان: تک‌رو» فیلم بعدی تام کروز برای کمپانی پارامونت با حضور جنیفر کانلی ساخته می‌شود.

 

در حالی که قرار است جو کوشینسکی این فیلم را کارگردانی کند، این فیلم ادامه فیلم اصلی «تاپ گان» خواهد بود که سال ۱۹۸۶ ساخته شد. جری بروکهایمر که فیلم نخست را تهیه کرد، این فیلم را نیز تهیه می‌کند.

 

داستان این پروژه در جهانی می‌گذرد که تکنولوژی هواپیمای بدون سرنشین (درون) بسیار اوج گرفته و کروز یکی از مربیان پرواز است.

 

اواخر ماه می امسال کروز عکسی از خودش در جلوی هواپیمایی منتشر کرد که به نظر می‌رسید باید یک بویینگ اف/ای-۱۸ سوپر هورنت باشد.

 

پیشتر اعلام شده بود مایلز تِلر بازیگر «تنها شجاعان» که آن هم ساخته کوشینسکی بود، برای بازی در نقش پسر یکی از شخصیت‌ها که همکار کروز است و نقشش را آنتونی ادواردز قرار است بازی کند، انتخاب شده است.

 

وال کیلمر نیز نقشی را که در فیلم اصلی داشت دوباره ایفا می‌کند.

 

این فیلم قرار است ۱۲ جولای ۲۰۱۹ راهی سینماها شود.

 

فیلم اصلی موفقیت بزرگی به دست آورد و در حالی که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده بود، بیش از ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

 

در «اسلحه برتر» یا «تاپ گان» که به کارگردانی تونی اسکات ساخته شده بود، به جز تام کروز در نقش اصلی،  کلی مک گیلس، آنتونی ادواردز، وال کیلمر، ریک روسویچ، مایکل ایرونساید، جیمز تولکان، جان استاکول، تیم رابینز و مگ رایان بازی کرده بودند.

 

پارامونت حضور کانلی در این فیلم را دیروز تایید کرد، اما هیچ اطلاعاتی درباره نقش وی ارایه نکرد. گفته می‌شود او نقش مادری را ایفا می‌کند که صاحب یک کافه نزدیک زمین پرواز است.

 

فیلمنامه این فیلم را پیتر کریگ، جاستین مارکز، اشلی ادوارد میلر و زاک استنتز نوشته‌اند.

 

کانلی به تازگی بازیگر «تنها شجاع» بود و در فیلم در دست اکران «آلیتا: فرشته نبرد» نیز بازی ‌کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------