آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تام کروز راس باکس آفیس را گرفت/ موفقیت در بازار جهانی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,تام کروز
«ماموریت غیرممکن- فال‌آوت» با فروش بیش از ۶۱ میلیون دلار در افتتاحیه خود در آمریکا در صدر باکس‌آفیس نشست. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، تام کروز با قسمت جدید «ماموریت غیرممکن» یکی از بهترین دستاوردهای این مجموعه را تجربه کرد. این فیلم بازگشتی دوباره برای کروز است که با فیلم‌های اخیرش از جمله «مومیایی» و «جک ریچر: هرگز برنگرد» موفقیت چندانی کسب نکره بود.

 

کمپانی پارامونت با اکران «ماموریت غیرممکن- فال‌آوت» فروشی ۶۱.۵ میلیون دلاری را در سه رو نخست نمایش این فیلم در آمریکا ثبت کرد. این فیلم با نمایش در ۴۳۸۶ سالن سینما موفق شد بهترین افتتاحیه این مجموعه را به دست آورد. فیلم «فال آوت» ‌در بازار بین‌الملی نیز ۹۲ میلیون دلار فروخت. این مبلغ از افتتاحیه فیلم در ۳۶ بازار بین‌المللی به دست آمده است. این در حالی است که چین از ۳۱ آگوست به تماشای این فیلم می‌نشیند.

 

پیش از این فیلم، قسمت دوم این مجموعه با فروش ۵۷.۸ میلیون دلار رکورددار بود زیرا «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» در افتتاحیه ۵۵.۵ میلیون دلار فروخته بود. با این حال بالاترین فروش در افتتاحیه فیلمی از تام کروز هنوز متعلق به «جنگ دنیاها» است که فروش ۶۴.۸ میلیون دلاری را کسب کرده بود.

 

درعین حال پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه «ماموریت غیرممکن: پروتوکل روح» بود که ۶۹۴.۷ میلیون دلار در مجموع در دنیا فروش کرد. این مجموعه تاکنون ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در جهان فروخته است. این مجموعه از سودآورترین محصولات پارامونت پیکچرز بوده است.

 

این در حالی است که قسمت ششم این مجموعه که این روزها روی پرده است با نظرات خوب از سوی منتقدها روبه‌رو شده و بهترین نقدها را از میان همه فیلم‌های مجموعه نصیب خود کرده و تاکنون امتیاز ۹۷ درصدی در سایت راتن تومیتوز دارد.

 

با این حال فیلم دوم «ماما میا!» همچنان جایگاه دوم فهرست پرفروش‌های آمریکا را در اختیار دارد و در دومین هفته اکرانش فروشی ۱۵ میلیونی را ثبت کرده است تا مجموع فروشش را به رقم ۷۰.۴ میلیون دلار برساند.

 

«اکوالایزر۲» در مکان سوم جای گرفته و در هفته دوم فروشش ۱۴ میلیون دلار دیگر فروخته است.

 

انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» نیز جایگاه چهارم را اشغال کرده و ۱۲.۳ میلیون دلار دیگر فروخته تا در سه هفته مجموع فروشش برابر ۱۱۹.۲ میلیون دلار باشد.

 

فیلم جدیدی که در میان پنج فیلم پرفروش جای گرفته انیمیشن تازه وارد «تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند!» است که با نمایش در ۳۱۸۸ سالن سینما فروشی ۱۰.۵ میلیون دلار را ثبت کرده است. کریستن بل، جیمز کوردن، اسکات مین‌وایل از صداپیشگان این انیمیشن هستند که از کمپانی وارنر برادرز انیمیشن است.  

 

در مکان‌های بعدی «مرد مورچه‌ای و زنبورک»، «شگفت‌انگیزها ۲»، «دنیای ژوراسیک: سقوط سلطنت» جای دارند.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------