ساخت دکور «برنده باش» به پایان رسید/ ایده گرفتن از بنای تاریخی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مسابقه  برنده باش
ساخت دکور مسابقه «برنده باش» که قرار است به زودی روی آنتن برود به پایان رسید.

مهدی هاشمی طراح دکور برنامه تلویزیونی «برنده باش» در گفتگو با مهر درباره دکور این مسابقه که برای شبکه سه ساخته خواهد شد، عنوان کرد: ساخت دکور «برنده باش» به تازگی به پایان رسیده که به نظرم کاری منحصر به فرد است و فکر می کنم تاکنون چنین دکوری در تلویزیون کار نشده است.

 

این طراح دکور برنامه های تلویزیونی بیان کرد: من برای ساخت دکور «برنده باش» از هیچ دکوری ایده نگرفتم و تقلید نکردم بلکه در طراحی مورد نظر خود از یکی از بناهای تاریخی ایده گرفتم.

 

وی اضافه کرد: دکور برنامه پست مدرن است و نیاز به کار مهندسی سختی داشت و همه اینها دکور را خاص کرده است. مجری و شرکت کننده ها به شیوه خاصی وارد صحنه می شوند که هیجان را بالا می برد و شروع مسابقه به صورت مکانیکی اتفاق می افتد.

 

هاشمی اظهار کرد: بخش های مختلف این دکور با حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر از دستیاران و افراد در تیم های نجاری و آهنگری و... انجام شد و جایگاهی برای ۲۶۰ نفر تماشاگر در استودیو برنامه در نظر گرفته شده است.

 

وی در پایان بیان کرد: برنامه ریزی من این بود که طراحی و ساخت دکور در بازه زمانی سه ماهه انجام شود اما متاسفانه تامین بودجه با تاخیر همراه شد و ساخت دکورها حدود پنج ماه طول کشید.

 

مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیه کنندگی حمید رحیمی و هاشم رضایت به زودی برای پخش از شبکه سه به تولید می رسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------