«قاتل بروس لی» را پاییز می‌سازم/ وضعیت دلار دردسرساز شده است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, بهمن گوردزی
بهمن گوردزی قصد دارد فیلم سینمایی «قاتل بروس لی» را در فصل پاییز جلوی دوربین ببرد.

بهمن گودرزی کارگردان سینما در گفتگو با مهر درباره فیلم سینمایی «قاتل بروس لی» که چندی پیش پروانه ساخت دریافت کرده بود، گفت: پیش از این قرار بود «قاتل بروس لی» را در فصل بهار بسازیم ولی به دلیل نوسانات بازار ارز و اشتغال برخی از بازیگران مورد نظر ما در آثار دیگر، تصمیم گرفتیم کار را در فصل پاییز کلید بزنیم.

 

وی تاکید کرد: وضعیت دلار واقعا کار ساخت فیلم را سخت کرده است از سوی دیگر اکثر بازیگرانی که ما دوست داریم در این فیلم به ایفای نقش بپردازند یا در آثار شبکه نمایش خانگی مشغول بازی هستند و یا با فیلم دیگری قرارداد دارند که مجموع این عوامل باعث شد ما در زمان فیلمبرداری تجدیدنظر کنیم.

 

به گفته وی، با چند بازیگر صحبت هایی شده و تا هفته آینده حضور آنها در «قاتل بروس لی» قطعی می شود.

 

گودرزی با اشاره به اینکه کار تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این اثر را مرتضی شایسته بر عهده دارد، عنوان کرد: ما این روزها مشغول رایزنی با وزارت امور خارجه هم هستیم زیرا سه کشور را برای فیلمبرداری «قاتل بروس لی» در نظر داریم که تا ۱۰ روز آینده مشخص می شود می توانیم در کدام کشور به کار بپردازیم.

 

این کارگردان در پایان با بیان اینکه ۷۰ درصد از این فیلم در خارج از ایران و ۳۰ درصد آن در تهران فیلمبرداری می شود، عنوان کرد: «قاتل بروس لی» یک فیلم مفرح اجتماعی است که امیدوارم با عقد قرارداد با بازیگران بتوانیم آن را در زمان مورد نظر جلوی دوربین ببریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------