سریال‌ها را با متن ناقص شروع می‌کنیم/ «آرماندو» درگیر اختلاف شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, مرجانه گلچین
مرجانه گلچین بازیگر سریال «آرماندو» بیان کرد که این مجموعه ایده زیبایی داشت اما در اجرا موفقیت چندانی کسب نکرد. 

مرجانه گلچین در گفتگو با مهر درباره سریال «آرماندو» که به کارگردانی احسان عبدی پور این شب ها از شبکه یک پخش می شود و بازی خود در این سریال بیان کرد: من هنوز این سریال را ندیده ام ولی در کل نمره خوبی هم به آن نمی دهم.

 

وی درباره کیفیت این سریال بیان کرد: «آرماندو» ایده بسیار زیبایی درباره سیاه لشگرها و هنروران داشت اما در خروجی، کار قابل دفاعی نشد که این هم به اختلاف سلیقه میان عوامل سازنده کار از جمله نویسنده، کارگردان و بازیگران برمی گشت که باعث شد در اجرا قابل قبول نباشد.

 

این بازیگر با اشاره به آماده نبودن متن این سریال در زمان تولید اظهار کرد: هنگام ساخت سریال «آرماندو» تا لحظات آخر متن را روتوش می کردیم ولی باز هم آنچه که مورد انتظارمان بود، نشد. البته مشکل نبود متن کامل در ابتدای ساخت یک سریال به یک رویه تبدیل شده است و ما گاهی با یک متن پنج قسمتی برای یک مجموعه ۳۰ قسمتی قرارداد می بندیم که اختلاف سلیقه و مشکلاتی را در کیفیت کار بوجود می آورد.

 

وی در پایان به سریال «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که در آن بازی کرده است اشاره و بیان کرد: این سریال یک درام داستانی است که ترجیح می دهم بعد از پخش درباره جزییات آن توضیح دهم ولی به طور خلاصه می توان گفت قصه درباره زنی است که به دلیل مسایلی مجبور می شود کشور را ترک کرده و بعد از مدتی به قصد ترمیم گذشته خود دوباره به کشور برمی گردد و با چالش هایی رو به رو می شود. من منتظر زمان پخش این سریال نیز هستم که به احتمال زیاد برای پاییز آماده خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------