آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کندال جنر

 

کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی و برای برند sherri hill آغاز کرد اما سرعت پیشرفت او آنقدر زیاد بود که در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستاره جذاب جوان تلویزیون انتخاب شد. در سال ۲۰۱۴، او برای راه رفتن روی صحنه ‌های فشن دیزاینرهای بزرگی در پاریس، نیویورک و میلان حضور یافت و در سال ۲۰۱۵ یکی از ستاره های برند مشهور ویکتوریا سیکرت شد.

 

اگر دوست دارید در مورد این سوپراستار دنیای مد و فشن بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید. 

 

کارل لاگرفلد تا قبل از این که با او کار کند، او را نمی شناخت

خیلی ها معتقدند که کندال جنر، به دلیل این که عضوی از خانواده کاراشیان ها می باشد، برای همه شناخته شده است اما کارل لاگرفلد، طراح معروف مد و فشن، تا قبل از این که با او همکاری کند، هیچگونه شناختی از او نداشت. شاید یکی از دلایل اش عدم دسترسی او به برنامه «پا به ‌پای خانواده کارداشیان» بود.

 

البته خود کارل لاگرفلد در این باره می گوید: «من چند قسمت از برنامه «پابه‌پای خانواده کارداشیان» را دیدم اما کایلی در آن برنامه کودکی بیش نبود. من بیشتر خواهران او را به یاد دارم اما خوشحالم که او تا این حد یشرفت کرده است. او روحیه ای گرم و شیرینی دارد که همکاری با او برای من بسیار خوشایند است.»

 

برخلاف کارل لاگرفلد، کندال به خوبی کارل را می شناخت و برای ملاقات با او کمی استرس داشت. او در این باره می گوید: «من کارل لاگرفلد را ۲ سال پیش، زمانی که برای برند شنل کار می کردم، ملاقات کردم. در آن زمان خیلی استرس داشتم. من یک دختر خجالتی بودم که نمی دانستم چگونه رفتار کنم. اما رفته رفته در این کار حرفه ای شدم.» 

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کندال جنر

 

او شهرت اش را در ابتدای فعالیت اش پنهان می کرد

کارل لاگرفلد تنها کسی نبود که کندال را نمی شناخت. خیلی های دیگر نیز از راز زندگی او و این که او جزوی از خانواده کارداشیان هاست، اطلاعی نداشتند. در واقع خود کندال بود که دوست نداشت در ابتدای فعالیت اش هویت اش را فاش کند. دلیل این کار او را هنوز کسی نفهمیده است اما شاید دلش می خواسته که بدون استفاده از شهرت خانوادگی اش، در میان مردم دیده شود و به شهرت برسد.

 

 او یک گروه دخترانه دارد

حتما با دیدن عکس های کندال جنر، شما هم متوجه شده اید که او با ستاره های دیگری چون جی جی حدید، کارا دلوین و هایلی بالدوین بسیار صمیمی ست. آنها زمان های بسیاری را با هم می گذارند و برای این که ثابت کنند چقدر بهم نزدیک اند، تتوهایی به یک شکل را روی بدن شان حک کرده اند. تتوی آنها به شکل یک قلب شکسته روی انگشت دست شان حک شده است.

 

او ماشینی به مناسبت روز تولدش از یک ناشناس هدیه گرفته است

شاید تصور کنید بهترین هدیه ای که کندال برای تولد ۲۱ سالگی اش دریافت کرده از طرف خانواده اش بوده، اما اشتباه کرده اید. او بهترین هدیه اش که یک ماشین رولز رویس بوده را از فردی ناشناس هدیه گرفت. او در این باره می گوید: «آن مرد یک گوشه ایستاده بود. من نمی دانستم که منظورش از کادو خودش است یا ماشینی که در مقابلش پارک شده! تا وقتی که او سوییچ ماشین را به دستم داد. به نظر من این کار شبیه یک جوک بود!»

 

او عاشق ماشین سواری ست

کندال یک ماشین کوروت استینگری مدل ۱۹۵۷ سوار می شود. او در مصاحبه ای گفت: «من موتور این ماشین را تعمیر کرده ام، رنگ آن را هم تغییر داده ام. در واقع این ماشین را آنطور که خودم دوست داشتم درست کردم.»

 

او از کودکی هم عاشق ماشین های پرسرعت بود و دوست داشت که تمام ماشین ها را امتحان کند. او می گوید: «یکی از دلایلی که دست فرمون خوبی دارم، همین علاقه ام به ماشین سواری ست.» 

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کندال جنر

 

او اغلب اوقات رفتارهای پسرانه دارد

اگر چه کندال یکی از ستاره های دنیای مد و فشن، از لوازم آرایش گرفته تا لباس های دخترانه و مجلسی، است اما به گفته خود و اطرافیانش او یک تام بوی است. تام بوی به دخترانی گفته می ‌شود که خصوصیات یا رفتارهای مختص جنس مذکر را به نمایش می ‌گذارند؛ ویژگی ‌هایی چون پوشش مردانه یا انجام فعالیت‌ هایی که در اغلب فرهنگ ‌ها مربوط به پسران است.

 

کندال می گوید: «من همیشه با خواهران دیگرم فرق داشتم. آنها دوست داشتند که هر لحظه یک لباس به تن کنند و خودشان را در مقابل دیگران به نمایش بگذارند. من هم تا حدودی این کارها را دوست داشتم اما در آن واحد دوست داشتم که زندگی خصوصی خودم را هم داشته باشم. من از این که دیگران ندانند کجا و در حال انچام چه کاری هستم، لذت می برم.»

 

او بیشترین استرس اش را در شو مارک جیکوبز تجربه کرد

شاید فکر کنید که کندال جنر از اول شخصیتی محکم و با اعتماد به نفس بالا داشته، اما اینطور نیست. خودش در این باره می گوید: «اولین بار که برای همکاری با کیتی گراند در مارک جیکوبز قرار گذاشتم، استرس زیادی داشتم. پس از مصاحبه قرار شد که من روی دفیله راه بروم. بسیار عصبی بودم چون فکر می کردم که هیچکس مرا دوست ندارد. فکر این که در مقابل آنهمه فرد مشهور و حرفه ای بخواهم بد باشم، مرا آزار می داد.»

  

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کندال جنر

  

کندال بارها به عنوان مدل برای جلد مجلات انتخاب شده است اما این موفقیت برای او کافی نیست. زمانی که از او در مورد آرزوهایش پرسیدند، در جواب گفت: «تصویر سیندی کرافورد، هنرپیشه و مانکن آمریکایی، ۱۷ بار به عنوان مدل روی جلد مجلات چاپ شده، من برای رسیدن به آنجا راه زیادی در پیش دارم.»

 

او دوست نداشت که از شهرت خانوادگی برای تبلیغ کارش استفاده کند

کارداشیان ها در شوهای واقع گرایی خود سعی داشتند که تمام مهارت ها و جنبه های مثبت اعضای خانواده شان را به نمایش بگذارند. در واقع این کار تبلیغی برای فعالیت حرفه ای شان و جمع کردن فالوور بود. اما کندال جنر سعی کرد که حرفه مادلینگ اش را از این تبلیغات دور کند. او می گوید: «من از اول هم به آنها گفتم که در این راه همراه تان خواهم بود اما بهتر است که حرفه مادلینگ مرا با چیزهای دیگر قاطی نکنید.»

 

او نامش را از نیکول بروان سیمپسون گرفته است

نام واقعی کندال، کندال نیکول جنر، است. از آنجا که خانواده او با نیکول بروان و او. جی. سیمپسون رابطه نزدیکی داشتند، کریس تصمیم گرفت که پس از مرگ دوست صمیمی اش نام او را، نیکول، روی فرزندش بگذارد.

 

خواننده جشن تولد ۱۶ سالگی او، تایگا بود

تولد برای کندال جنر اهمیت زیادی دارد، از این رو همیشه میهمانی های مجللی را برای روز تولدش برپا می کرد. به عنوان مثال، او برای تولد ۱۶ سالگی اش، از تایگا، رپر مشهور، خواست که به عنوان خواننده حضور داشته باشد. کندال اعتراف کرد که به این ستاره علاقه زیادی دارد. او در سن ۱۸ سالگی با او رابطه ای عاطفی را آغاز کرد.

  

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کندال جنر

 

او از خواهران دیگرش قد بلندتر است

شاید شما هم مانند خیلی ها فکر می کردید که کلویی قدبلندترین کارداشیان است، اما اینطور نیست. کندال با قد ۱.۷۹ از تمام خواهرانش بلندتر است.

  

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کندال جنر

 

ارزش خالص سرمایه او ۱۸ میلیون دلار است

طبق گزارشات، کندال سرمایه ای حدود ۱۸ میلیون دلار دارد. او سومین مدل پر درآمد جهان است. البته بخشی از سرمایه او به خاطر همکاری با برندهایی چون کلوین کلین، مارک جیکوبز و استی لودر است.

 

 او با هری استایل وارد رابطه ای عاطفی شده بود

کندال جنر در سال ۲۰۱۳ با خواننده سابق گروه «One Direction»، هری استایل، در رابطه ای عاطفی بود. البته رابطه آنها دوام چندانی نداشت. کندال پس از او با ایسپ راکی و بلیک گریفین نیز قرار ملاقات می گذاشت.

  

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کندال جنر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------