جواد عزتی: آقای انتظامی حق بزرگی به گردن سینما دارند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, جواد عزتی
جواد عزتی در اکران مردمی فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» با اشاره به درگذشت عزت الله انتظامی گفت: آقای انتظامی حق بزرگی به گردن سینما دارند. عزیزانی مثل عزت الله انتظامی اگر نبودند این مسیر در سینمای ما ادامه پیدا نمی‌کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب»، شامگاه ۲۶ مرداد ماه اکران مردمی فیلم سینمایی«تنگه ابوقریب»به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان با حضور جواد عزتی و امیر جدیدی بازیگران این فیلم سینمایی در شهر رشت برگزارشد.

 

در این مراسم که با استقبال مخاطبان این فیلم سینمایی در سینما "میرزا کوچک خان رشت" همراه بود، جواد عزتی در صحبت‌های کوتاهی گفت: ممنونم که «تنگه ابو قریب» را برای دیدن انتخاب کردید، قطعا استقبال خوب شما از فیلم برای ما خوشحال کننده است، اما متاسفانه امروز خبر خوبی نشنیدیم. (درگذشت عزت‌الله انتظامی)، آقای انتظامی  حق بزرگی به گردن سینما دارند. عزیزانی مثل عزت الله انتظامی اگر نبودند این مسیر در سینمای ما ادامه پیدا نمی‌کرد.

 

امیر جدیدی هم ضمن تشکر از مخاطبان این فیلم سینمایی گفت: من شهر شما را دوست دارم و شما مردم با فرهنگی هستید. جواد عزتی به خوبی به مقام استاد انتظامی اشاره کرد. من هم برای خانواده‌های آقایان انتظامی و دُری آرزوی صبر دارم. ان شاالله که روحشان در آرامش باشد. امیدوارم از فیلم لذت ببرید.

 

او همچنین گفت: باید بگویم که اسامی که در انتهای فیلم می‌بینید به گردن همه ما حق دارند.

 

فیلم سینمایی «تنگه ابو قریب» بعد از گذشت یازده روز از اکران عمومی یک میلیاردی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------