آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سوپر استارسینما روی صحنه



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, سوپر استارسینما

آل پاچینو، بازیگر افسانه‌ای سینمای جهان به‌دنبال تحقق آرزوی دیرینه‌اش روی صحنه تئاتر می‌رود. او که با بازی در سه گانه «پدرخوانده» در فهرست برترین بازیگران هنرهفتم قرار گرفت و بعدتر نیز مدام بر کارنامه درخشانش افزود، بناست دو نمایش تک نفره را در ماه آینده میلادی در پاریس به روی صحنه تئاتر ببرد. 

 

پاچینوی 78 ساله گفته، سال‌هاست که آرزوی اجرای نمایشی در شهر پاریس را داشته؛ او این نمایش‌ها را در قالب برنامه «بعد از ظهری با پاچینو» طی روزهای 22 و 23 اکتبر به زبان انگلیسی اجرا خواهد کرد. آن طور که این بازیگر کهنه کارسینما در گفت‌و‌گو با «لوفیگارو» گفته قرار شده در این اجراها درباره مهم‌ترین رویدادهای زندگی‌اش صحبت کند و البته نکته قابل توجه این است که پاچینو در قالب نمایش با حضار صحبت کرده و تعداد خاصی از صحنه‌ها را هم اجرا خواهد کرد.

 

پاچینو که از او به‌عنوان «سلطان» و همچنین «شاهکار» بازیگری تمام ادوار سینمای جهان یاد می‌شود این قبیل اجراها را ارزشمند عنوان کرده و گفته: «در این برنامه نوعی عامل خودانگیختگی وجود دارد چراکه در خلال آن می‌توانید در مورد خودتان آگاه شوید.» این نخستین مرتبه‌ای نیست که پاچینو بعد از سال‌ها فعالیت در سینما به عرصه تئاتر رفته، او طی سال‌های فعالیتش بارها این کار را کرده و جالب است که بدانید او از طرفداران سرسخت «مولیر» و «چخوف» است.

 

آلفردو جیمز مشهور به «اَل» پاچینو تا به حال هشت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، او سال ۱۹۹۲ با بازی در نقش سرهنگ فرانک اسلید در فیلم «بوی خوش زن» توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد، علاوه بر این وی دو بار برنده جایزه امی (اسکار تلویزیونی) برای سریال‌های «تو جک را نمی‌شناسی» و «فرشتگان» در امریکا شده‌ است.

 

ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------