کریستوفر رابین سی‌امین فیلم پرفروش جهان در سال ۲۰۱۸ شد



فیلم سینمایی "کریستوفر رابین" پس از نزدیک به دو ماه اکران توانسته در میان تمامی آثاری که در سینما‌های جهان اکران شده اند رتبه سی ام جدول فروش جهانی را با رقمی معادل ۱۴۴ میلیون دلار از آن خود نماید.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی "کریستوفر رابین" پس از نزدیک به دو ماه اکران توانسته در میان تمامی آثاری که در سینماهای جهان اکران شده اند رتبه سی ام جدول فروش جهانی را با رقمی معادل 144 میلیون دلار از آن خود نماید.

 

فیلم سینمایی فانتزی و درام خیالی "کریستوفر رابین" به کارگردانی "مارک فورستر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از دو ماه گذشته آغاز کرده است.

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم سینمایی  کریستوفر رابین

 

ﯾﻮﺍﻥ ﻣﮏﮔﺮﮔﻮﺭ شخصیت کریستوفر رابین را به تصویر می کشد، او اکنون بزرگ شده و از دوستان قدیمی خودش در جنگل ۱۰۰ کیلومتر فاصله گرفته است.

 

حالا که کریستوفر گرفتار مشکلات و استرس زندگی در دنیای واقعی شده، و همیشه مشغول کار است و دیگر خبری از آن کودک باهوش و خوشحال نیست، دوستان قدیمی کریستوفر به دیدارش می آیند تا وی را به خود ﻭﺍﻗﻌﯽاش بازگردانند.

 

الکس راس پری فیلمنامه نویس سینمای هالیوود به همراه توماس مک‌کارتی نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر پایه رمان "وینی د پو" اثر آلن الکساندر میلن بر عهده داشته اند.

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم سینمایی  کریستوفر رابین

 

مارک فورستر از جمله کارگردانان مطرح سینمای هالیوود است که پیش از این یکی از نسخه های فیلم "جیمز باند" را کارگردانی کرده و همچنین "در جستجوی ناکجا آباد" را در کارنامه دارد.

 

هیلی آتل، یوان مک گرگور، توبی جونز، جیم کامینگ، پیتر کاپالدی، مارک گتیس، راجر آشتون و سوفیا اوکوندو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------