معرفی سریال های شبکه سه در سال ۹۷ و ۹۸/ از دل تاریخ تا عصر حاضر



سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به سریال های شبکه سه که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند از پخش این آثار طی سال جاری و بهار و تابستان سال ۹۸ خبر داد. 

مهدی آذرپندار سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره سریال های در دست تولید این شبکه به مهر بیان کرد: تصویربرداری سریال چهل قسمتی «بانوی عمارت» به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد یک هفته ای است که در قزوین به پایان رسیده است و این سریال تاریخی که داستان آن در دوره قاجار می گذرد در حال آماده سازی برای پخش در پاییز امسال است.

 

وی ادامه داد: «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان هم که این روزها در آخرین مراحل تولید و تصویربرداری قرار دارد برای پخش در دی ماه سال جاری و مقارن با ایام چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آماده خواهد شد. این سریال، پنجاه قسمتی است و سرگذشت یک خانواده را در طی سال های بحرانی اوایل انقلاب تا دهه هشتاد روایت می کند.

 

آذرپندار همچنین درباره سریال «سرباز» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که هادی مقدم‌دوست کارگردانی آن را برعهده دارد، بیان کرد: سریال «سرباز» نیز این روزها مراحل تولید خود را در تهران می گذراند و تا حدود هشت ماه دیگر تصویربرداری آن ادامه خواهد داشت.

 

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه افزود: این سریال چهل قسمتی، اثری پرلوکیشن است و در چندین شهر و حتی خارج از کشور تصویربرداری می شود. فضای این مجموعه مفرح و شیرین و پیرامون ماجراهای سربازی چند جوان است و آثار قبلی مقدم دوست و نعمت الله را برای مخاطبان تداعی می کند که بنا داریم آن را به پخش در نیمه نخست سال ۹۸ برسانیم.

 

وی درباره سریال سی قسمتی «بهترین سال های زندگی ما» به تهیه کنندگی محمودرضا تختشید و کارگردانی احمد کاوری نیز گفت: این مجموعه هم این روزها در مرحله تصویربرداری فاز نخست خود قرار دارد که با توجه به وقوع داستان فاز اول سریال در ایام پیش از انقلاب و فضای محلی و فولکلور سریال و لزوم ساخت دکور در شهرهای شمالی کشور، تولید سختی پیش رو دارد و پیش بینی می شود با توجه به تولید سنگین آن، برای پخش در بهار یا تابستان ۹۸ آماده شود.

 

آذرپندار در پایان ضمن تشکر از مهدی روشن روان مدیر پیشین گروه فیلم و سریال شبکه سه عنوان کرد: همانطور که این تولیدات و این اسامی نشان می دهد، شبکه سه قطعا پاییز و زمستان گرم و پرمخاطبی را در حوزه نمایشی پیش رو خواهد داشت‌ و در سال ۹۸ هم دست پر خواهد بود و این محصول زحمات و تمهیدات مدیریت قبلی گروه فیلم و سریال شبکه سه است.

 

عکس کنار خبر مربوط به سریال «لحظه گرگ و میش» است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سریال های شبکه سه

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------