افتتاحیه ضعیف فیلم جدید مستربین/جانی انگلیش ۱۰۰ میلیون دلار فروخت



فیلم تولد دوباره جانی انگلیش با بازی "روآن اتکینسون" بازیگر سینمای هالیوود افتتاحیه خوبی را پشت سر نگذاشت و با فروشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار رتبه چهل و دوم جدول فروش جهانی را از آن خود کرد. 

به گزارش میزان، فیلم تولد دوباره جانی انگلیش با بازی "روآن اتکینسون" بازیگر سینمای هالیوود افتتاحیه خوبی را پشت سر نگذاشت و با فروشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار رتبه چهل و دوم جدول فروش جهانی را از آن خود کرد.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم جدید مستربین

 

مجموعه فیلم‎های جانی انگلیش، در سال ۲۰۰۳ و با بازی روآن اتکینسون در نقش مامور مخفی بریتانیایی به نام جانی انگلیش آغاز شد.

 

فیلم جدید مستربین هفته آینده اکران می‌شود/بازگشت دوباره مامور مخفی کمدی

 

کاراکتر جانی انگلیش به شدت از کاراکتر دلنواز، خوش‎پوش و ماهر جیمز باند فاصله دارد. فیلم اول در کنار حضور چهره‎هایی همچون ناتالی ایمبرولیا و جان مالکویچ، یک موفقیت تجاری بود اما ساخت دنباله آن تا سال ۲۰۱۱ به انجام نرسید. فیلم دوم با عنوان "تولد دوباره جانی انگلیش" همراه با شیرین‎کاری‎های جاسوسی و شوخ‎طبعی بیشتری است.

 

سومین فیلم این مجموعه، فیلم جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‎زند می‎باشد. کارگردانی فیلم را دیوید کار برعهده دارد و همانند فیلم‎های قبلی، فیلمنامه آن توسط ویلیام دیویس قلم زده شده است. پس از غیبتش در فیلم دوم، بن میلر در نقش باو در این فیلم حضور دارد.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم جدید مستربین

 

داستان فیلم بدین شرح است که یک هکر مرموز، هویت تمام مامورهای مخفی بریتانیایی را آشکار می‎کند و همین، مقامات را مجبور می‎کند تا به جانی انگلیش و روش‌های قدیمی و ازکارافتاده‎اش برای گرفتن این تهدید تازه دیجیتالی روی بیاورند. دیگر بازیگران فیلم نیز اما تامپسون در نقش نخست وزیر بریتانیا و اورگا کوریلنکو در نقش اوفلیا و جک لیسی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------