کامران تفتی: مدیران صداوسیما نسبت به «وقتشه» دغدغه دارند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  برنامه وقتشه
مجری برنامه «وقتشه» که این روزها در بستر بیماری است و البته حال و احوال بهتری دارد، می‌‎گوید: با دغدغه‌ای که مدیران صداوسیما نسبت به برنامه محتوامحور ازدواج و سبک زندگی دارند در آینده‌ای نزدیک دوباره مردم «وقتشه» را می‌بینند. 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران پویا، همین چندی پیش بود که خبر سکته قلبی بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه «وقتشه» شبکه نسیم را اطلاع‌رسانی که در قشم بستری بود و بعد به بیمارستانی در تهران منتقل شد. حالا او به تازگی از بیمارستان مرخص شده و در منزل استراحت می‌کند. کامران تفتی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: حالم بهتر شده و حداکثر یک ماه دیگر دوباره خدمت به مردم را از سر می‌گیرم.

 

او این روزها فیلم سینمایی «ماهورا» را روی پرده دارد و به زودی دو سریال «از یادها رفته» و «مسابقه رالی» که یکی برای تلویزیون و دیگری نمایش خانگی ایفای نقش کرده در معرض دید مخاطب قرار می‌گیرد. تفتی اما درباره تئاتری گفت که از اول دی‌ماه به روی صحنه می‌رود. درباره جزئیات این نمایش چیزی نگفت به دلیل اینکه دست‌اندرکاران این نمایش هنوز تبلیغی منتشر نکرده‌اند.

 

مجری تلویزیون درباره «وقتشه» به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: در جلساتی که با مدیران شبکه نسیم داشتیم آن‌ها به ادامه «وقتشه» اعتقاد دارند و مردم هم دوست دارند این برنامه ادامه پیدا کند. به همین خاطر در آینده‌ای نزدیک این برنامه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

 

    بیشتر بخوانید

 

        «وقتشه» دیگر روی آنتن نمی‌رود

 

        کامران تفتی دچار حمله قلبی شد

 

وی درباره مقایسه کردن برنامه‌ها با همدیگر، تأکید کرد: هر برنامه‌ای در هر شبکه‌ای خصوصاً نسیم یک مأموریت و رسالت مجزایی دارند و قیاس برنامه‌ها با همدیگر کار درستی نیست. واقعاً مدیران ما خصوصاً در شبکه نسیم نسبت به این برنامه محتوامحور دغدغه دارند. ان‌شاالله سلامت باشم با یک محتوای بالنده‌تر و دکور و طراحی جدیدتر، جهان‌شمول‌تر «وقتشه» را روی آنتن خواهیم برد. چرا که خود مدیران به این نکته اشاره کردند و ما هم بارها گفته‌ایم که درباره مبحث ویژه‌ای چون ازدواج و سبک زندگی بیش از 200 قسمت و چندین فصل جای پرداخت دارد.

 

تفتی در پایان افزود: صاحب‌نظرات در سازمان صداوسیما هم فارغ از دغدغه مدیران، معتقدند که جای «وقتشه» در کنداکتور خالی است و در شبکه نسیم در تلاشند که هرچه زودتر با تغییرات محتوایی و طراحی جدیدتر دوباره این برنامه با سر و شکلی جدیدتر در مقابل دیدگان مردم ما قرار بگیرد که علاقه دارند هرچه زودتر «وقتشه» را ببینند. برنامه‌ای که با آن‌ها صریح صحبت می‌کرد و آن‌ها هم صریح نظرات‌شان را چه حضوراً و چه از طریق راه‌های ارتباطی برنامه، بیان می‌کردند و محتوای این برنامه هم به ظنّ بسیاری از کارشناسان در جامعه کمک‌کننده بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------