آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ضبط «صبح جمعه» به یاد منوچهر نوذری



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,منوچهر نوذری
ضبط برنامه «صبح جمعه» در روز یکشنبه (۱۱ آذر ماه)، به گرامیداشت زنده یاد منوچهر نوذری اختصاص دارد.

ساجد قدوسیان ـ تهیه‌کننده برنامه «صبح جمعه» ـ  در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: روز جمعه (۱۶ آذر ماه)، سالروز درگذشت زنده‌یاد منوچهر نوذری است که با روز پخش برنامه «صبح جمعه» مصادف شده است؛ اما از آنجا که ضبط برنامه در روز یکشنبه است، این بزرگداشت نیز در روز یکشنبه (۱۱ آذرماه) برگزار و روز جمعه پخش می‌شود.

 

او ادامه داد: همچنین قرار است که در مراسم روز یکشنبه ضمن بزرگداشت، زنده‌یاد نوذری از علیرضا جاویدنیا و عباس محبی دو پیشکسوت بازیگری طنز دعوت کرد که از شاگردان زنده یاد نوذری نیز بودند، تقدیر و تجلیل شود. همچنین از  مدیران فرهنگی و هنری کشور و صداوسیما و همچنین همکاران قدیمی زنده‌یاد نوذری همچون منوچهر اسماعیلی، حمید منوچهری، سعید توکل، آذری، ملک‌آرایی، فرهنگ جولایی (اولین تهیه‌کننده صبح جمعه)، بهروان و ... دعوت شده است.

 

قدوسیان یادآور شد: از دیگر بخش‌های ویژه‌برنامه «صبح جمعه» این است که یکی از نمایشنامه‌های قدیمی آقای نوذری که به همراه آقای جاویدنیا و میهن برزویی اجرا شده بود، بازسازی و بازضبط می‌شود؛ به این صورت که آقای جاویدنیا و خانم برزویی به صورت زنده اجرا می‌کنند و فایل صوتی آقای نوذری همزمان پخش می‌شود.

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,منوچهر نوذری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------