«برنده‌باش» با تغییرات جدید می‌آید



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برنده‌باش
تهیه‌کننده مسابقه «برنده باش» از ایجاد تغییراتی در ساختار این مسابقه خبر داد و تاکید کرد که این تغییرات از پنجشنبه ۱۱ بهمن اعمال می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، هاشم رضایت، تهیه کننده «برنده باش» درباره تغییرات جدید در این برنامه گفت: «بسیاری از مردم نکاتی را درخصوص تکراری بودن مهمان‌ها و همچنین دسترسی ناپذیربودن جوایز سطح بالای مسابقه مطرح کردند. ما هم برای مردم برنامه می‌سازیم و نظر مخاطبان برایمان مهم است. بنابراین در اتاق فکر برنامه به این نتیجه رسیدیم که افراد تکراری هرچند می‌توانند در مسابقه شرکت کنند، ولی نمی‌توانند مجددا جزو برندگان باشند و در مسابقه مقابل محمدرضا گلزار مجری برنامه حاضر شوند؛ به این صورت فرصت حضور در مسابقه به افراد جدید و بیشتری داده می‌شود.»

 

او به روابط عمومی صدا و سیما توضیح داد: «از دیگر نکته‌هایی که در مورد برنامه مطرح می‌شد، این بود که جوایز سطح بالای برنامه به نوعی کمتر در دسترس است. این موضوع را هم بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که سطح جایزه اصلی برنامه را به ۱۰۰ میلیون تومان برسانیم و در مقابل نقاط امن شرکت‌کنندگان را دسترسی پذیرتر کنیم. در این صورت خواهید دید که در مجموع، شرکت کننده‌های مسابقه جوایز بیشتری را خواهند برد، همچنین در پله‌های امن مسابقه دو تغییر داده شده است، پله اول که پنج میلیون تومان امتیاز است تغییری نکرده ولی پله دوم به ۲۰ میلیون تومان و پله سوم یا آخر به ۱۰۰ میلیون تومان تغییر داده شده است. بینندگان برنامه این تغییرات را از پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه مشاهده خواهند کرد.»

 

رضایت افزود: «طرح کتابخوانی که اخیراً به برنامه اضافه شده است، مورد استقبال بسیار بالای مخاطبان قرار گرفته و انشاالله ما در هر برنامه یک کتاب برای علاقه‌مندان معرفی خواهیم کرد و امیدواریم از این طریق بتوانیم به افزایش سرانه مطالعه کشور به سهم خود کمک کنیم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------