حکم پرونده‌ی «خاله شادونه» در مرحله اجرا



اخبار,اخبار فرهنگی, پرونده‌ی خاله شادونه


 اخبار فرهنگی - حکم پرونده‌ی «خاله شادونه» در مرحله اجرا

 حکم پرونده موسوم به خاله شادونه صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد.

به گزارش خراسان، حجت الاسلام مسيح ا... ميرزايي رئيس دادگستري شهرستان خرم دره با اشاره به آخرين وضعيت پرونده حادثه موسوم به خاله شادونه، افزود: حکم اين پرونده صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد و برخي از متهمان آن نيز دستگير و محکوم به زندان شده اند.

ابوطالبي دادستان شهرستان خرم دره نيز با اشاره به آخرين وضعيت پرونده خاله شادونه، عنوان کرد: مدير اجرايي اين جشن به عنوان مقصر اصلي حادثه شناخته شده و به حبس محکوم شد و از آنجايي که برنامه بيمه داشت، ديه متوفيان نيز پرداخت مي شود.

جان باختن سه کودک در مراسمي با اجراي "خاله شادونه"
در خور اشاره است عصر روز پنج شنبه، 21 ارديبهشت ۱۳۹۱، اتفاقي در برگزاري يک برنامه باعث شد تا شادي کودکان خرم دره اي به بهاي کشته شدن 3 کودک در اين شهرستان تمام شود.

 سالن 3000 نفري شهداي شهرستان خرم دره شاهد برگزاري مراسمي براي کودکان اين شهرستان با حضور "خاله شادونه" بود، اما پايان اين برنامه با مرگ 2 کودک در همان روز و فوت يک کودک ديگر در صبح روز بعد، حادثه اي غم انگيز را پديد آورد.

"رحيم نوري پور"، فرماندار خرم دره درباره چگونگي رخ دادن اين حادثه گفت: اين حادثه بر اثر ازدحام کودکان براي خروج از محل اجراي مراسم رخ داد.

وي با اذعان به اين که سالن برگزاري اين برنامه ظرفيت 3000 نفر را داشت، اما بيش از 4000 نفر براي ديدن برنامه مذکور به سالن شهداي خرم دره آمده بودند، افزود: ازدحامي که در هنگام خروج از درهاي سالن به وجود آمد، باعث کشته شدن يک دختر 7 ساله و يک پسر 7 ساله شد و اين در حالي است که يک کودک نيز بر اثر اين ازدحام به حالت اغما فرو رفت.

وي با تأکيد بر اين که در اين حادثه به جز ۲ کودکي که جان خود را از دست دادند، 6 کودک ديگر نيز دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: 4 نفر از مصدومان به بيمارستان شهرستان، منتقل و 2 نفر از کودکان نيز به علت شدت جراحات وارده به بيمارستان آيت ا... موسوي زنجان انتقال يافتند.
  اخبار فرهنگی - خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------