گلشیفته فراهانی اين بار در بالیوود!



اخبار,اخبارفرهنگی,  گلشیفته فراهانی

 

 اخبار  فرهنگي - گلشیفته فراهانی اين بار در بالیوود!

 گلشیفته فراهانی در فیلم جدید ودیم پرلمن (کارگردان خانه‌ای از شن و مه) نقش آفرینی می‌کند.

این فیلم که نامش شهر غریبه هاست داستان زن جوان تازه عروسی را روایت می‌کند که پس از حمله ای که به خانه ان‌ها می‌شود باید سلامت خود را حفظ کند. زمان تولید فیلم اول ماه مارس سال آینده است.

 

از سوی دیگر روزنامهٔ هندی مدعی شد که قرار است گلشیفته فراهانی نقش خواننده ایی را در فیلم مانترا داستان عقرب‌ها به کارگردانی آنوپ سینگ ایفا کند. فیلم سال آینده در ایالت راجستان و صحراهای آنجا فیلمبرداری می‌شود. آنوپ سینگ که از داوران امسال جشنواره فیلم ابوظبی بود فیلم قبلی‌اش هم که نامش داستان هاست در این جشنواره به نمایش درآمد. در داستان‌ها عرفان خان نقش آفرینی می‌کرد، احتمالا نقش قهرمان مرد فیلم جدید هم عرفان خان ایفا خواهد کرد. داستان مانترا قصه‌ای فولکلور است.

آنوپ سینگ می‌گوید: «مانترا درباره مردمی ساده است که در صحرایی زندگی و خانه‌های خود را روی بخش مسطح زمینی می‌سازند که تپه‌های بزرگ شنی اطرافشان را احاطه کرده است. این مردمان در کنار یکی از سمی‌ترین گونه‌های عقرب‌ها زندگی می‌کنند که نیش‌اش در کمتر از یک شبانه روز باعث مرگ می‌شود. آنطور که این افراد باور دارند، تنها درمان برای نیش عقرب پیدا کردن کسی است که آن‌ها نغمه‌سرای عقرب می‌نامند. این نغمه سرا که اغلب یک زن است، می‌تواند حرکت سم در بدن را حس کند و قبل از اینکه به قلب برسد آن را متوقف کند..»
 
اخبار فرهنگی -  کافه سینما
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------