آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اقدام تروریستی یک اسرائیلی علیه مدونا +عکس



 

یک مرد اسرائیلی به ظن هک کردن کامپیوتر چند ستاره موسیقی پاپ از جمله مدونا و دسترسی به آلبوم‌های منتشرنشده آنها و فروختن ترانه‌هایشان بازداشت شد.

پلیس اسرائیل اعلام کرد که این مرد مظنون به سرقت آثار چندین هنرمند بین‌المللی است. یک کارآگاه خصوصی که در رابطه با این پرونده کار می‌کند٬ تائید کرده که مدونا نیز یکی از این هنرمندان بوده است. ماه گذشته مدونا تعدادی از ترانه‌های تازه خود را که به اینترنت راه پیدا کرده بود٬ بدون برنامه‌ریزی قبلی عرضه کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ترانه‌های  مدونا


این شش ترانه از آلبوم جدید او با نام قلب شورشی (Rebel Heart) هستند که یک ماه زودتر از برنامه در ماه دسامبر منتشر شدند. این خواننده لو رفتن موسیقی را "نوعی تروریسم" خواند. آشر ویزمن٬ رئیس یک شرکت کارآگاه خصوصی در اسرائیل به خبرگزاری رویترز گفته است که چند هفته پیش با او از سوی مدونا تماس گرفته شد، چون شک کرده بودند که لو رفتن این ترانه‌ها از اسرائیل آغاز شده است.

او گفت: "کارآگاهان ما متوجه شدند که کامپیوترهای مدونا در استودیو و خانه‌اش توسط کامپیوتری از اسرائیل هک شده است." او اضافه کرد: "ما با ردیابی کامپیوتر هکر٬ مردی را که عامل هک کردن بود، شناسایی کردیم و پس از گردآوری مدارک کافی به پلیس اطلاع دادیم که امروز دستگیرش کردند." پلیس نام این مرد ۳۹ ساله را فاش نکرده است، اما براساس گزارش‌های محلی، او قبلا در یکی از برنامه‌های تلویزیونی استعدادیابی اسرائیل حضور داشته است.

به گفته سخنگوی پلیس، این مرد به ظن "هک کردن کامپیوتر٬ نقض قانون کپی‌رایت و جعل رسید خرید" بازداشت شده است. چند ماه پیش نیز تصاویر برهنه و خصوصی بیش از ۲۰ شخصیت سرشناس، از جمله جنیفر لارنس، هنرپیشه آمریکایی، در دسترس عموم قرار گرفت.

گفته شد که بخشی از این تصاویر از طریق سرویس‌های بایگانی اینترنتی (Cloud) از جمله سرویس کمپانی اپل، iCloud به دست منتشرکنندگان تصاویر رسیده است. بیشتر افراد این فهرست را بازیگران و چهره‌های سرشناس زن از جمله کسانی چون ریانا، کیت آپتون، سلینا گومز و کیم کارداشیان تشکیل می‌دادند.


 اخبار فرهنگی - فرارو

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------