آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

پرویز پرستویی: تهیه‌کنندگی دغدغه من نیست



اخبار,اخبارفرهنگی ,پرویز پرستویی

وی ادامه داد: حق طبیعی هر بیننده ای است که نظر خود را مطرح کند و قرار نیست که هر فیلم ساخته شده صددرصد نمره قبولی دریافت کند.

تهیه کننده و بازیگر فیلم «دو» گفت: تهیه کنندگی دغدغه من نبوده و زمانی که این طرح برای بازی به من پیشنهاد شد فکر کردم با روحیات من سازگار است به همین دلیل تمام توانم را برای ساخت این فیلم گذاشتم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نشست پرسش و پاسخ فیلم «دو» با حضور سهیلا گلستانی کارگردان، پرویز پرستویی تهیه کننده و بازیگر، پیمان شادمانفر فیلمبردار، هایده صفی یاری تدوین گر، مهران ملکوتی صدابردار، سوگل خلیق بازیگر برگزار شد.

در ابتدا پرویز پرستویی تهیه کنننده و بازیگر در خصوص دلایل پذیرش همکاری با سهیلا گلستانی گفت: تهیه کنندگی دغدغه من نبوده است و زمانی که این طرح برای بازی به من پیشنهاد شد فکر کردم با روحیات من سازگار است به همین دلیل تمام توانم را برای ساخت این فیلم گذاشتم.

وی ادامه داد: حق طبیعی هر بیننده ای است که نظر خود را مطرح کند و قرار نیست که هر فیلم ساخته شده صددرصد نمره قبولی دریافت کند.

پرستویی عنوان کرد: دغدغه من بازیگر است و خلوتی آن را با دنیا عوض نمی کنم اما نوع پرداخت و نگاه گلستانی مرا به وجد آورد که این کار را قبول کنم و احساس نکردم که با یک کارگردان فیلم اولی همکاری می کنم چراکه به این فیلم اعتقاد و باور داشتم.
 
سهیلا گلستانی کارگردان «دو» در خصوص شکل گیری این ایده عنوان کرد: فیلم نامه از یک داستان کوتاه ترجمه شده شکل گرفت و در مدت دو یا سه سال فیلم نامه در حال تغییر بود و زمانی که فیلم نامه شکل حرفه پیدا کرد چهارماه به طول انجامید و از اینکه جسارت انجام این کار را داشتم راضی ام.

وی ادامه داد: دغدغه من در فیلم نهفته است و امیدوارم توانسته باشم حرفم را به مخاطب منتقل کنم و با گذشت زمان و نقطه نظرات مخاطبان  متوجه خواهم شد که از کاری راضی ام یا پشیمان. داستان فیلم نامه اقتباس نشده بلکه موضوع این فیلم فقدان و هم زیستی است.

هایده صفی یاری تدوین گر در خصوص روند تدوین فیلم اظهار داشت: به طور معمول فیلم های پر جنب و جوش در تدوین منحنی و شلوغی ندارنداما این تدوین این فیلم متکی به شخصیت ها و موقعیت های فیلم بود.

وی ادامه داد: بدون اغراق بگویم سخت ترین کار ممکن بود و برای پیشرفت شخصیت ها و موقعیت ها نیاز به فکر داشت و سهیلا گلستانی به عنوان کارگردان بیشترین تمرکز را بر شخصیت قصه ها انجام می داد.

پیمان شادمانفر فیلمبردار فیلم «دو» با اشاره به سختی فیلمبرداری افزود: پرستویی تمام شرایط را برای فیلمبرداری فراهم کرد تا من بتوانم کارم را به نحو احسن انجام بدم. این کار تجربه خوب و در حین حال سخت بود.

سوگل خلیق دیگر بازیگر فیلم نیز در خصوص نقش خود اظهار داشت: راهنمایی و کمک های سهیلا گلستانی و پرویز پرستویی باعث شد بتوانم نقشم را به خوبی بازی کنم و شخصیت سمانه در مرحله ای بود که هر کس در نوجوانی آن را تجربه می کرد.


 اخبار  فرهنگی  -  باشگاه خبرنگاران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------