آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«سریع و خشن7» 800 میلیون دلاری شد



این فیلم که هم‌اکنون در 76 کشور جهان در حال اکران است، در 15 کشور از جمله آرژانتین، شیلی، کلمبیا، مکزیک، پرو، تایلند، هند، اندونزی و چند کشور خاورمیانه، رکورد فروش آغازین تاریخ سینمای این کشورها را از آن خود کرد.

فیلم اکشن و هیجانی «سریع و خشن7» در ادامه اکران موفق خود توانست مجموع فروش جهانی خود را از مرز 800 میلیون دلار عبور دهد.

به گزارش ایسنا، فروش 252 میلیون دلار جدیدترین قسمت از فیلم‌های «سریع و خشن» در این هفته مجموعه فروش سری فیلم‌های «سریع و خشن» را به 3/18 میلیارد دلار ارتقاء داد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی, فیلم‌های  سریع و خشن


قسمت جدید این فیلم اکشن توانست در این هفته در گیشه بین‌المللی 195 میلیون دلار بفروشد و در سینماهای آمریکای شمالی نیز به فروش بالغ بر 60 میلیون دلار در دومین هفته نمایش دست یافت تا مجموع فروش جهانی خود را تاکنون به رقمی بالغ بر 800 میلیون دلار برساند و امیدوار باشد که بزودی به باشگاه فیلم‌های میلیارد دلاری بپیوندد.

«سریع و خشن7» در این هفته نمایش خود در 67 کشور جهان در تمامی بازارها صدر گیشه فروش را از آن خود کرد و اکران آغازین بسیار موفقی در سینماهای چین ‌، روسیه‌ و لهستان رقم زد و توانست با فروش بیش از 68 میلیون دلار در روز یکشنبه‌، رکورد فروش تک روزه تاریخ سینمای چین را از آن خود کند.

سینماهای روسیه نیز در چهار روز اکران خود به رکورد فروش 15 میلیون دلاری از محل 1182 سالن سینما دست یافتند و سینماهای لهستان نیز فروش 1/9 میلیون دلاری را در 195 سالن سینما ثبت کردند.

«سریع و خشن7» در دومین هفته نمایش خود توانست مجموع فروش خود را در مکزیک به (39/7 میلیون دلار)،‌ انگلستان(39)، آلمان(28)،‌ برزیل (23/5)، استرالیا (23) و در هند به 20 میلیون دلار ارتقاء دهد.

این فیلم که هم‌اکنون در 76 کشور جهان در حال اکران است، در 15 کشور از جمله آرژانتین، شیلی، کلمبیا، مکزیک، پرو، تایلند، هند، اندونزی و چند کشور خاورمیانه، رکورد فروش آغازین تاریخ سینمای این کشورها را از آن خود کرد.

پس از اینکه «پل واکر»، یکی از بازیگران کلیدی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در اواخر سال 2013 میلادی در یک سانحه رانندگی درگذشت، «جیمز وان»، کارگردان به همراه «کریس مورگان» فیلمنامه‌نویس با ایجاد تغییراتی در فیلمنامه و استفاده از صحنه‌هایی که از بازی وی به جا مانده شرایط ادامه این مجموعه فیلم را فراهم می‌کنند و در بخشهایی نیز از برادر «پل واکر» استفاده شده است.

«پل واکر» در حالی که فیلم «سریع و خشن» در نیمه فیلمبرداری بود در 30 نوامبر 2013 درگذشت، حادثه‌ای که شوک بزرگی به تیم سازنده این فیلم وارد کرد و در نتیجه تاریخ اکران این فیلم نیز دستخوش تغییر شد اما این حادثه تاثیر بسزایی در افزایش فروش جدیدترین قسمت از این فیلم داشته است.

جدا از فیلم «سریع و خشن 7»، فیلم پرفروش «پنجاه طیف خاکستری» نیز در ادامه اکران موفق خود فروش بین المللی و جهانی خود را به ترتیب به 401 و 567 دلار ارتقاء داد.

انیمیشن «خانه» محصول جدید کمپانی «دریم ورکس» نیز با ثبت فروش 15/2 میلیون دلاری در 57 کشور جهان به مجموع فروش بیش از 112 میلیون دلار دست یافت.

فیلم«سیندرلا» که براساس انیمیشن محبوب و قدیمی کمپانی دیزنی ساخته شده است، در این هفته 12/6 میلیون دلار در 54 کشور جهان فروخت تا مجموع فروش خود را به 256 میلیون دلار افزایش دهد و کشور چین با 60 میلیون دلار همچنان بهترین بازار این فیلم محسوب می‌شود.


 اخبار  فرهنگی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------