آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

كتاب عشقی داعشی‌ها در نمایشگاه کتاب



اخبار,اخبار فرهنگی, زنان نکاحی

کتاب «داعش و جهاد النکاح» نوشته امیررضا پرحلم از سوی انتشارات پرسمان راهی نمایشگاه کتاب تهران شد.

hین اثر داستان ظهور خلافت اسلامی جعلی از سوی ابوبکر البغدادی و جنگ و گریز های وحشیانه در سوریه و عراق را بازگو می کند. در این کتاب پدیده جهاد النکاح و عشق های احمقانه تروریستهای تکفیری با زنان جهادی و ماجرای فریب خوردن زنان و دختران برای رفتن به سوریه بیان می شود. روایت بردگی زنان در خلافت جعلی و بهره برداری جنسی از آنها با فتوای مفتی های سلفی و رفتارهای هولناک تروریستها با مردم از دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

نسخه انگلیسی این اثر یک ماه قبل در امریکا منتشر شده و مورد استقبال مخاطبان واقع شده است. زن باره‌ها، گردان فسقلی ها، جهاد بی وقفه زنان نکاحی، ازدواج در اصطبل و شهر زنان و کنیزان از جمله سرفصل های این کتاب است. در بخش هایی از این کتاب می خوانیم : « زن‌ها به مسئول ثبت نام مراجعه می کردند و سوالاتی را در این باره می پرسیدند. یک زن سراپا پوشیده آمد و پرسید: من که همسر دارم آیا می‌توانم به جهاد النکاح بپیوندم؟ مسئول مربوط که جوان ته ریش دار با چهره ای مذهبی بود نگاه حریصانه ای به زن انداخت و گفت: از قضا صواب زن هایی که با وجود داشتن همسر جهاد النکاح کنند دو برابر است.

زن پرسید: با یک جنگجو ازدواج می‌کنیم؟
مرد گفت:‌ جنگجویان تعدادشان زیاد است، ممکن است با چندین جنگجو ازدواج کنید. مردها درشت اندام بودند و چهره های هولناکی داشتند، سرانجام یکی از آن‌ها به حرف آمد و خیال زن را راحت کرد...»

این کتاب در 177 صفحه و با قیمت 8 هزار تومان به نمایشگاه کتاب آمده است.
 

 اخبار  فرهنگی  -  خبرآنلاین
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------