پایان فاز اول بازی در "ستایش 2"



اخبار فرهنگی - پایان فاز اول بازی در "ستایش 2"/ دوست دارم کارگردان تلویزیونی شوم

سیما تیر انداز بازیگر تئاتر و تلویزیون از علاقه خود به کارگردانی آثار تلویزیونی گفت و همچنین از بازی در تله‌فیلم "روزهای آخر اسفند" برای نوروز 93 خبر داد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سیما تیرانداز,ستایش 2


سیما تیرانداز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان تصویربرداری بازی خود در فاز اول سریال "ستایش 2" بیان کرد: بازی من در همان نقش انیس در این سریال ادامه داشت و حالا فاز اول بازی من در این سریال به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه این روزها پیشنهادهای زیادی در حوزه تلویزیون، تئاتر و تصویر دارد، اضافه کرد: چندین پیشنهاد در حوزه های مختلف داشته ام و حتی کارهایی هم برای نوروز به من پیشنهاد شده که فعلا هیچ یک قطعی نشده اند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون اظهار کرد: "روزهای آخر اسفند" یکی از کارهایی بود که به کارگردانی بهروز شعیبی در آنها بازی کردم و به احتمال زیاد این تله فیلم برای پخش نوروزی در نظر گرفته می شود.

تیرانداز که آخرین بار با بازی در سریال طنز "دودکش" در تلویزیون ظاهر شد، درباره علاقه خود به کار طنز بیان کرد: "دودکش" برای من کار متفاوتی بود و خود من هم ترجیح می دهم ژانرهای متفاوت را تجربه کنم و غیر از تفاوت ژانرها آنچه برایم اهمیت دارد این است که متن هایی را کار کنم که خوب و جذاب باشند.

این بازیگر که کارگردانی تئاتر را نیز بر عهده دارد درباره علاقه خود به کارگردانی تلویزیونی بیان کرد: اگرچه این مساله بسیار متفاوت از تئاتر است اما من گاهی به آن فکر می کنم. در کارگردانی تلویزیونی باید به دوربین و موارد تکنیکی آن نیز توجه کرد که اساسا در تئاتر چنین چیزهایی وجود ندارند و همچنین باید به این ابزار فنی آگاهی داشت. با این حال اگر زمانی شرایطش فراهم شود، علاقمندم درباره مسایل اجتماعی که دغدغه همیشگی من بوده است کاری تولید کنم.
 اخبار فرهنگی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------