همکاری بیلیونر معروف ایرانی با پیمان قاسم خانی!!!



 اخبار فرهنگی - همکاری بیلیونر معروف ایرانی با پیمان قاسم خانی!!!

در حالی که پیش از این قرار بود بابک زنجانی بیلیونر مشهور ایرانی هزینه تولید «شیطان شلوار لی نمی پوشد» به کارگردانی علی عطشانی را بدهد اما از آنجا که رایت فیلمنامه این کار در اختیار حمید اعتباریان بود این همکاری منتفی شد ولی همکاری مابین زنجانی-عطشانی همچنان ادامه دارد و این دو به زودی یک کمدی را تولید خواهند کرد.زنجانی می گوید:«این دومین همکاری من با عطشانی است و در حال حاضر هم پیمان قاسم خانی مشغول نگارش فیلمنامه است.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم شیطان شلوار لی نمی پوشد,بابک زنجانی


هرچند عطشانی درباره روند تولید این کمدی اطلاعاتی به رسانه ها نداده اما بابک زنجانی در گفتگو با «صبا» با تایید ادامه همکاری با عطشانی از این نکته سخن گفته که فیلمنامه کار بعدی این دو را پیمان قاسم خانی می نویسد. زنجانی می گوید:«این دومین همکاری من با عطشانی است و در حال حاضر هم پیمان قاسم خانی مشغول نگارش فیلمنامه است.»

زنجانی که پیش از این سرمایه گذاری «نقش نگار» که حضور دوباره ناصر ملک مطیعی در سینماست و البته فیلم نه چندان پرفروش «هیچ کجا هیچ کس» را برعهده داشته پیرامون میزان سود برآمده از فیلم دوم اظهار می دارد:«مشکلی نیست. ضرر نکردم. یر به یر شد!»

باید دید ادامه حضور بابک زنجانی در سینمای ایران به کجا خواهد رسید. آیا او همچنان با عطشانی ادامه همکاری می کند یا در ماههای آینده آدمهای معتبرتر این سینما هم به سراغ او خواهند رفت.
اخبار فرهنگی - شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------