توضیحات طراح دکور ۷۰ میلیونی “ماه عسل” درباره کپی‌برداری از خواننده زن آمریکایی



اخبار,اخبارفرهنگی,احسان علیخانی

برنامه “ماه عسل” امسال در کنار همه حواشی عجیب و غریبی که پیرامون حضور مهمانانی خاص داشت به یک دلیل دیگر هم در کانون توجه قرار گرفت و آن شبیه بودن بیش از حد دکور برنامه به دکور یکی از کنسرتها “مدونا” خواننده آمریکایی.

به گزارش سینماژورنال پیمان قانع طراح این دکور اما هر گونه کپی برداری از دکوری خاص را رد کرده و ایده خلق آن را محصول یک کار گروهی دانسته است. قانع به “اعتماد” می گوید: در مورد اين دكور بعضي از منتقدان اعلام كرده‌اند كه ايده اصلي از دكور كنسرت يكي از خواننده‌هاي مشهور زن امريكايي برگرفته شده است و هزينه چند صد ميليوني روي دست عوامل برنامه گذاشته است. اما حقيقت اين نيست چراكه از مدت‌ها قبل درباره ايده و شكل دكور برنامه بحث و تبادل نظر وجود داشته است.

وی ادامه می دهد: قبل از مطرح شدن ايده كهكشان، محتواي دكور با يك گل بزرگ طراحي شده بود اما مورد موافقت عليخاني و ساير عوامل برنامه قرار نمي‌گيرد. به اين ترتيب تلاش براي تغيير در دكور آغاز مي‌شود.

مجبور شديم دكور برنامه را در يكي از سوله‌هاي نمايشگاه بين‌المللي برپا كنيم
پيمان قانع درباره چگونگي رسيدن به اين ايده روايت جالبي دارد. او مي‌گويد: استوديو‌هاي صداوسيما كوچك است و ما مجبور شديم دكور برنامه را در يكي از سوله‌هاي نمايشگاه بين‌المللي برپا كنيم. دكور امثال برنامه به اندازه چهار استوديو و دكور موجود در سازمان صدا و سيما فضا اشغال كرده است و اين دست ما را براي طراحي باز گذاشت.

فلسفه نورهای آبی رنگ دکور ۷۰ میلیونی
وی خاطرنشان ساخت: فلسفه نور‌هاي آبي رنگ در حاشيه و بك‌گراند صحنه مصاحبه با ميهمانان كه روي تابلوهاي‌ LED به نمايش در مي‌آيد، نشان دادن وجود اميد در دل تاريكي است.

طبق گفته طراح دكور ماه عسل حداكثر هزينه دكور برنامه امثال به ٦٠ تا ٧٠ ميليون تومان مي‌رسد.


  اخبار  فرهنگی - سینماژورنال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------