جناب خان شغال آسیا را به پاریسن ژرمن فروخت!



اخبار,اخبارورزشی, طنز خندوانه

خداداد عزیزی خاطره ای از یکی از اردوهایش گفت که او را در سرعین صدایش کرده بودند: شغال آسیا

به گزارش  خبرآنلاین؛خداداد عزیزی شبی موفق را در خندوانه پشت سر گذاشت. او در این برنامه با خنده هایش توانست حسابی همه را بخنداند و البته با خاطرات فوت مادرش همه را تحت تاثیر قرار داد. خداداد در این برنامه حسابی خندید و با خنده هایش سوژه شد برای رامبد جوان. رامبد به چشم های بسته اش موقع خنده اشاره کرد و خداداد هم گفت: «اولین مربی ام در ابومسلم می گفت وقتی خداداد می خندد، می شود جیبش را زد!»

او در ادامه با جناب خان هم کلام شد و وقتی جناب خان از او پرسید باید خداداد صدایت کنیم یا غزاله تیزپا، گفت: «یک بار رفته بودیم سرعین و آمدند استقبال مان. یک نفر به جای اینکه صدایم کند غزال تیزپا به من گفت شغال تیزپا!» همان لحظه جناب خان با پاریسن ژرمن تماس گرفت و گفت شغال تیزپا را برای تان خریدم!»

او در این برنامه با جکی چان مقایسه شد و کلی اتفاق دیگر هم بود که از آنها حرف زد اما جالب ترین قسمت وقتی بود که باید جمله می ساخت: «یه روز ژنرال و کروش رفته بودن کوکو سیب زمینی بدزدن، گرفتنشون 40 تیکه شون کردن و از تور ردشون کردن!» او جمله را گفت و بعد خیلی سریع گفت البته منظورش از ژنرال، امیرقلعه نویی نبوده اما همین حرفش هم سوژه رامبد و جناب خان شد.


  اخبار   فر هنگی   -  خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------